مذكرات مراهقه في العشرين الجزء الاول

 
 
الجزء الأول
 
بعد مابقت الدنيا واضحه ومعالم العيله وضحت للجميع وان تقريبا العيله كلها بقت تنيك في بعضها ومستمتعين مع بعض هانبداء السلسله التانيه ووقفنا في آخر السلسله الماضيه عند ازاي ماما عرفت ان محمود اخوها بينيك بلبله ومنال ونفسه ينيك فوفا امه وبيهيج عليها وكمان عايز ينيك امي دينا اللي من الواضح عليها عايزه بس من قوه شخصيتها قدامهم خايفه تبان ضعيفه فكان لازم تكون مسيطره علي الكل ويكونوا كلهم تحت تصرفها بما فيهم انا واحمد اخويا اللي بقينا تحت رجلها وننفذ اي طلب ليها مهما كان
والان مع البدايه
 سكس سكس

صور سكس صور سكس

animal sex

horse sex  horse sex

xxx  xxx

xxraxx  xxraxx

pornhub  pornhub واسف للاطاله
 
منال خدت نور وروحت لبيتها عشان تشوف احوالها وحياتها ورجعت حياتنا لطبيعتها ودينا حسيتها متغيره ومش علي طبيعتها وندهت علينا وروحها اوضتها وقعدنا قدامها وبدأت الحوار معانا بنبره فيها حده شويه اسمعوا كلامي كويس كل اللي حصل كأنه ماحصلش ومش هاتكون حياتنا كلها كده كل وقت وله أذان نعيش حياتنا طبيعيه بابا علي وشك نزول مصر ومش عايزين يحصل مشاكل اعتقد الكلام مفهوم خزينة راسنا انا واحمد بمفهوم يا ماما ودلوقتي كل واحد علي اوضته اعتقد كلامي مفهوم تمام قولنا تمام
وخرجنا علي اوضنا مستغربين حاله دينا اللي متغيره كتير مش هي ديه دينا اللي كانت بتتناك من ابنها قبل شويه بس توقعت انها بتخطط لحاجه وهايبان
في غرفه ماما

xlxx  xlxx

xnxx  xnxx

xnxxx xnxxx

مترجم xnxx  افلام سكس مترجمة

ءىءء ءىءء

xxnx  xxnx

xnxc  xnxc

ماما جابت الفون واتصلت علي تيته ودار الحوار ده
دينا. الو ايوه يا ماما عامله ايه وحشاني وبابا كمان عامل ايه
تيته. بخير يا قلبي وانتي والعيال عاملين ايه
دينا. كله خير المهم عايزاكي في موضوع
تيته. خير طمنيني حصل حاجه
دينا. لا كله تمام بس الحوار بخصوص موضوع بلبله ومش هاينفع في الفون
تيته. حاضر انا هاعدي عليكي الصبح وبالمره تديني برشامه ابوكي بدل ماهو مريح من يومها كده وضحكت

سكس عربي سكس عربي

سكس مصري سكس مصري

افلام سكس افلام سكس

بورنو  بورنو

جنس   جنس

سكس  سكس

نيك  نيك

مقاطع سكس   مقاطع سكس

فيديو سكس  فيديو سكس

سكس اخوات  سكس اخوات دينا. من عيني بس لما تيجي اديكي اللي انتي عايزاه
تيته. حضرلك الخير يا روحي تسلمي لي
دينا. علي ايه يا ماما انا ماليش غيركم وسعادتكم وسلامتكم
تيته. حبيبتي يخليكم ليا ومايحرمني منكم
دينا. تمام سلام مؤقت وهاستناكي بكره الصبح
تيته. حاضر يا قلبي اشوفك على خير
دينا. بلبله عندك اديهاني اسلم عليها والواد محمود مابيسألش عليا الجزمه اما اشوفه
تيته. محمود مشغول وحياته لشغله وبس ثواني ادي الفون لبلبله
بلبله. ايوه يا دندن عامله ايه وحشاني
دينا. وانتي يا قلبي اكتر مش ناويه تيجي تقعدي يومين معايا انا والعيال مش واحشينك
بلبله. واحشني بس انتي عارفه مش بخرج خالص من وقت اللي حصل
دينا. عادي يا قلبي الطلاق والخلفه مش نهايه العالم عيشي حياتك يا قلبي
بلبله. بحاول يا دندن وبتعايش
دينا. ماشي سلام مؤقت بس فكري وتعالي
بلبله. حاضر يا روحي من عيني سلام يا دندن

سكس امهات سكس امهات

سكس محارم  سكس محارم

سكس حيوانات  سكس حيوانات

سكس عنيف  سكس عنيف

دينا قامت علي المطبخ وكل واحد في اوضته زي ما قالت وندهت عليا قومي لمي الغسيل اللي علي الحبل طلعي الغسيل التاني وانشريه قولتلها حاضر ثواني وخرجت ونفذت طلبها طبعا لبسنا عادي جدا مش اوفر ولا حاجة وندهت علي احمد راح لها اديته معلقه عسل ابيض وهو مش بيحبه خالص وبصلها وقالها بقرف مش عايز بصت له وقالت له كلمه واحده مش هاتنيها فتح بوقه واخدها كأنها علاج بس الواضح ماما بتعوضه عن اللي حصل وخرج احمد وقالها هانزل لاصحابي وهو خايف من ردها قالتله ساعه وتكون هنا هز دماغه حاضر ولبس ونزل لاصحابه وانا رجعت بعد ما نشرت الغسيل وقولتلها تمام يا ماما قالت تسلمي يا قلبي
سكت شويه وترددت اني اسأل بس تجرأت وسألتها ماما مالك شكلك زعلانه فيه ايه قالت مفيش حاجه رخمت عليها وصممت ماما خالتو منال قالت حاجه زعلتك انتي كنتي كويسه هاتخبي علي سمسمه وضحكت قالت لي هاقولك بس ولا كأنك سمعتي قولتلها طبعا ولا حتي احمد قولتلها اكيد طبعا قالت حاضر اعمل قهوه واقولك وانا قولتلها هاشرب عصير
وخرجنا علي الليفنج ودار الحوار
انا. بقولها ها فيه ايه بقي القمر زعلان ليه منال ضايقتك بحاجه
دينا. لا مافيش بس فاكره لما قولت جدو يريح طنط بلبله
انا. اه طبعا فاكره بس مش عارفه تجيبيها ازاي او تعمليها ازاي
دينا. وفاكره لما سألت منال ازاي تخلي احمد ينزل فيها
انا. اه طبعا واستغربت بس ايه العلاقه او اللي يزعل في كده
دينا. الموضوع بقي طلع اكبر بكتير منال علي علاقه بخالك محمود وبينيكها وبينيك بلبله كمان
انا. يا نهار ابيض بإستغراب
دينا. عشان كده منال مركبه وسيله لمنع الحمل عشان ماتحملش من خالك محمود
انا. فهمت يعني هو شغال مع الاتنين
دينا. اه وانا نايمه في العسل (نبره صوتها كأنها مضايقه ومتغاظه) وخدي التقيله بقي خالك محمود عايز ينيك تيته
انا. بس كده وسكت
دينا. كده ايه
انا. لا خلاص

سكس ساخن  سكس ساخن

مترجم xnxx

video sex  video sex

indian sex  indian sex

xnxx  xnxx

xhxx  xhxx

xlxn xlxn

xlxx  xlxx

xmxx  xmxx

xncc xncc

xnnn  xnnn

xnxc  xnxc

xnxl  xnxl

دينا. اتكلمانا. طيب ماهو كده هايريح تيته عادي وهايبقي اكيد مبسوط معاها وهي هاتتبسط
دينا. عارفه يا قلبي بس الموضوع اكبر ده عايزني انا
انا. يا نهار ابيض انتي
دينا اه انا شوفتي خالك برغم ان لبسي قدامه كله كويس ومش بظهر حاجه
انا. بس مودي عنده حق وضحكت
دينا. اتلمي يا جزمه يا حيوانه
انت. حاضر اسفه يا مامي
دينا. عشان كده عايزه تيته تيجي بكره وانسق معاها ازاي وهل جدو هايوافق والا لأ
انا. تعتقدي ايه يا دندن يا جامد انت
دينا. لازم جدو يبقي تحت ايدي واحركه زي ما احب عشان يقبل
انا. ماهو عادي وكان معانا احنا التلاته وماتكلمش
دينا. الوضع مختلف احنا ستات زي بعض مش عارفه يرضي يشوف تيته بتتناك من خالك والا لأ
انا. طيب ممكن من غير ما يعرف
دينا. طب ولو عرف فجأه ممكن يحصل حاجه
انا. اه صح فاتتني ديه
دينا. الموضوع عايز ترتيب كويس
انا. بس بصراحه يا دندن طالما بنرغي ونتكلم عادي انتي نفسك في خالو محمود
دينا. بصت بغضب
انا. خلاص اسفه بس ادينا بنتكلم
دينا. لازم تفهمي ان بابا مريحني وبيعمل اي حاجه عايزاها ومش معني اني بعمل كده مع اخوكي اني ألف واتناك من اي حد

xnxm  xnxm

xnxs  xnxs

xnxv xnxv

xnxx  xnxx

xnxxc xnxxc

xnxxx xnxxx

xnzz xnzz

xsxx  xsxx
انا. اسفه مش قصدي طبعا بس كلام عادي
دينا. لازم تفهمي كويس انا عملت كده مع احمد عشان أملا عينه ومايعملش نصيبه وانتي كمان فاهمه
انا. فاهمه خلاص ماتزعليش واسفه بجد (بس حاسه ماما عايزه تخوض التجربه مش عارفه ليه)
دينا. المهم هاعمل ايه عشان اخلي جدو يقتنع
انا. الموضوع صعب بس عايزه اقول حاجه وخايفه
دينا. قولي خايفه ليه
انا. فاكره لما شاورتي لتيته تحط صباعها في طيز جدو
دينا. اه طبعا عشان تهيج البروستاتا عنده
انا. تمام ممكن تكون ديه داخله لجدو وتبدأي منها
دينا. تصدقي صح بس اجيبها ازاي
انا. عادي تروحي مره او يجوا هنا وتعملي زي المره اللي فاتت مع البرشام يبقي جدو مستني اي اشاره منك يا دندن

xxnc xxnc

xxx  xxx

xxraxx  xxraxx

xxnxx  xxnxx

xxnx  xxnx

xxnnxx  xxnnxx

xxnnx xxnnx

xxxn xxxn

xxxnx xxxnx دينا. يخرب عقلك جبتيها منين الفكره ديه
انا. بنت دينا والأجر على ******
دينا. ماشي يا بنت دينا قومي شوفي ورانا ايه عشان العشا
انا. مافيش مكافأة علي الفكره ديه والا ايه
دينا. مكافأة ايه يا عين امك قفلنا خلاص
انا. نفتح تاني ههههههههههههههههههه
دينا. انا هالكانه ومش قادره واخوكي خالتك شفطته وصفت لبنه
انا. واحمد ماله انا وانتي وبس
دينا. انتي حبيتي جسمي يا سمسمه
انا. بموت فيه بصراحه
دينا. خلينا بالليل مش قادره
انا. براحتك يا قمر
دينا.قومي يا بت شوفي هاناكل ايه علي ما اكلم بابا
انا. انتي مش بتقولي هلكانه تكلميه ليه بقي
دينا. اكلمه يا كلبه مش اللي في دماغك لازم اكلمه واطمن عليه كل يوم
انا. ماشيه معاك ياعم الرجاله كلها هايجه عليك
دينا. يالا يا جزمه من هنا يا قليله الادب
لحظه فون ماما رن تيته بتتصل قعد اسمع المكالمه ودينا فاتحه الاسبيكر
دينا. الو ايوه يا ماما خير فيه ايه
تيته. ايوه يا قلب ماما خير مفيش حاجه بس
دينا. بس ايه قلقتيني
تيته. ابوكي لما عرف اني رايحه لك الصبح عايز يجي معايا
دينا. وايه المشكله بيته ويجي في اي وقت
تيته. انتي فهمتي ايه ابوكي فاكر اننا هانعمل حاجه و انه يجي وممكن يعمل وكده
دينا. مفيش مشكله يا ماما نعمل طالما مبسوط ومرتاح والا غيرانه يا فوفه
تيته. غيرانه ايه هاغير من نفسي يا دندن
دينا. حبيبتي يخليكي ليا
تيته. طب والموضوع اللي قولتي عايزاني فيه
دينا. ده مصلحه وجوده هايسهل كتير
تيته. مش فاهمه
دينا. بكره هاتفهمي
تيته. تمام سلام بقي وشوفي حالك
دينا. سلام يا ماما
دينا سابت الفون وسرحت وبقولها فيه ايه مالك ردت مافيش جدو جاي مع تيته بكره قولتلها فرصه اطرق الحديد وهو ساخن
قالت تفتكري قولتلها في حل تاني وبالمره تزودي العيار عليه قالت ازاي قولتلها لما تيته حطت صباعها فيه حسيته هايج قوي وبان عليه جدا انه مستمتع بصباعها قالت وانتي خدني بالك ازاي قولتلها ما انا مركزه معاكم اخدت بالي ان جدو مستمتع بصباع تيته وهو في طيزه المره ديه تعمليها انتي وتزودي العيار قالت ازاي يا مصيبه قولي قولتلها عادي الحسي خرمه وهو راكب تيته ودخلي صباعك في طيزه هايبان سرحت شويه و قالت خلاص يالا نشوف ورانا ايه
عارف الجزء ده مش جنسي قوي بس هو جزء من باقي القصه اللي هانكملها مع بعض
إلي أن نلتقي في الجزء الجديد وتنفيذ خطه دينا

xxxnxx xxxnxx

xxxxx xxxxx

xxxxxxx xxxxxxx

xzxx xzxx

xnnx  xnnx

ءىءء ءىءء

افلام سكس  افلام سكس

بورنو  بورنو

سكس  سكس

فيديو سكس  فيديو سكس

نيك  نيك

جنس   جنس