قصه من واقع مذاكراتى السحاقيه


انا اسمى منال سحاقيه حبيت اكتبلكم قصتى من واقع مذاكراتى
قصتى بداءت عندما كنت طالبه بالجماعه واتعرفت على نانى صاحبتى فى الكليه بنت زى القمر لابسها مغرى جدا وبيشد شباب الكليه بالاجماع من طريقه مشيتها وقوامها الممشوق كانت فتاة بمعنى الكلمه
سكس محجبات ومنقبات   -   سكس مراهقات  -  سكس مساج   -  سكس مشاهير وفنانين   -   سكس مصرى  -   سكس نار
وكان اكتر الشباب حابين يتعارفو عليها او يتكلموا معاها مع ان اغلبهم كانوا جذابين للغايه ولكن نانى كانت لا تعير لهم اى اهتمام وكنت بتقرب منا كمجوعه بنات تضحك وتهزر بكل حريه

والغريب انها كان اكتر كلامها فى الجنس بس كانت بتركز على البت دى طيزها اوفر صدرها جنان جسمها فاجر من الاخر
استغربت جدااااا من امور صديقتى فرش جدااااا وسهله بالكلام وكلامها يدوب الحجر ويحرك الشهوة واحنا كبنات كنا مستمتعين بالكلام معاها
وكانت دايما تضربنى وتمسكنى من طيزى وايدها تروح على صدر وساعات تمسك كسى بايدها الحلوة وتخلينى انزال شهوتى بسيط بالاندرر بتاعى استعربت اوى من امور الانسانه الغريبه دى مش زى البنات

انها بتفكر فى شاب يحتويها ويلبى رغباتها المكبوته لا كانت بالعكس نضحك معايا ومع صاحبتى ايناس وتطغط على كس ايناس الى كان بارز من ملابسها
sex classic   -     xnxx    -    اغتصاب محارم    -  افلام سكس   -   افلام سكس اون لاين    -    افلام سكس جماعى
وكنت دايما انا واصحابى منزعلش من هزار نانى لانها كانت بتتمتع بخفه الظل والمداعبه دايما ودمها الخيفيف وكان معظم الوقت بنقضيه ومنحسش بالملل واحنا معاها

وبداءت اتقرب من نانى اكتر وكانت مرحبا بفكرة انى اكون قريبه منها مرت الايام وكل يوم اكتشف امور غريبه والتحول الغريب اللى وصلنا ايه انا واصحابى من وبقيت بقلد نانى بالظبط وحبيت انى اكون نسخه منها من هزرها وضحكها

وبداءت نانى تعزمنى للبيت عندها اذكر معاها انا وايناس وكنت مبسوطه

انى حكون بجنب احب الناس ليا واللى دايما بستريح لما بكون معاهم

وكانت ايناس ونانى عايشن باحياء راقيه جدا وامكانيتهم حلوة بعكس انا امكانباتى على اد حالى

ورحت لنانى شقتهم وكانت شقه فخمه فيها ديكورات على اعلى مستوى وعايشبن عيشه زى الفل

ودخلتنا نانى اوضتها كانت جميله اوى ودخلت علينا وكانت لابسه شورت جميل وبادى تحفه كانت معالم جسمها كلها واضحه

نانى ايه يا بنوتات مالكم قافشين ليه كدة البيت بيتكم يا جماعه وعايزكم تاخدو راحتكم على لاخر

ايناس طبعا يا قمر كلك كرم انما ايه يا بنت الجمال والبرستيج العالى دة انتى اوفر خالص يابنت الحرام

نانى:: ايه يا نوسه يا حبيبتى لما انا قمر امال انتى تبقى ايه يا عسل انتى يا شويه فواكه ملخبيطين فى بعض التفاح انطبع على خدودك يا جميل وواكرز يغير من شعرك

منال:: بضحكه اجنا جايين نذاكر ولا تعاكسينا يا نونا
افلام سكس حيوانات   -   بزاز كبيرة   -    تحميل افلام سكس    -     تحميل صور سكس    -    رقص عارى -    زب اسود
نانى:: هى المذاكرة حتطير ياخوانا مالك يا بت وايه ام الكبت وقصيدة العوج بتاعك دة

وفضلنا نضحك ونهزر وقمنا نذاكر وكانت نانى لابسه الشورت ورجليها بعيد عن بعضهم وابتدى اجزاء من كسها يبان وعينى راحت على كسها بقيت اتامل جمال كسها ومكنتش لابسه اندر تحت الشورط انا عينى راحت عليها وكنت هيجاه انى اقرب منها

وحتى لاحظت انى مش شايله عينى من عليها واتكررت لقاءتنا اكتر من مرة وى كنت انا ونانى لوحدنا وفى اليوم دة نانى لبست قميص نوم بناتى قصير وكان الاندر بتاعها شفاف وكسها باين بقيت ابوص عيها وعنيا كلها شهوة ولقيتنانى قربت منى ونامنامت على رجلى وكان صدرها كبير منتفخ بصراحه مكنتش على بعضى من جمال جسمها وروعه الجسم الجميل

وابتدت تكلمنى عن الجنس وطلعت اللاب بتاعها وكانت مشغله فيلم لبنتين بيمارسوا الجنس مع بعض بحركات جميله مص ودعك وكانت البنات زى القمر ولقيت نانى حطت ايدها على كسى كنت لابسه فستان خروج رفعت الفستان وابتدت تمشى ايدها وكان جسمى كلو متكهرب من لمستها

وابتدى ايديها تخترق الاندر بتاعى وتمشى ايدها على كسها وتمسك بحركات تخلينى موالعه وخلت النار تشعلل بجسمى مش ققادرة اتملك نفسى ولقيت نفسى بقرب منها وبمص شفايفها اللى كانت زى اللوز المقشر وومص شفايفها وانا حاسه احساس اكتر من الادمان

ورحت مسكت نانى من صدرها المنفوخ وبداءت اعصر فيه وامص حلماتها الوردى الجميله ووبقيت نانى تنزع اهات خفيفه اة اوووووووف بحبك يا منال انتى روحى عطشانه يا قلبى اروى عطشى

سكس اجنبى   -  سكس اجنبى مترجم    -  سكس اغتصاب   -  سكس امهات  - سكس تبادل زوجات  -   سكس خليجى

ونزلت على الاندر بتاعها وشميت ريحته الجميله وكان سوايلها نازله عليه زى عطر يسببلى الهياج والجنان وخلعت عنها الاندر بتاعها وبقيت امص كسها الجميل ومكنش فيه ولا شعرة وكان فيه موجود عصير بالصنيه

ولقيت انى بتحط العصير على كسها وانا اشرب وكانت بتنزل ثقوب بسيطه من كوبايه العصير الحس العصير بطعم كس نانى اللذيذ ومخليش نقطه الا والحسها وكانت نانى زنبورها كبير لانها معملتش الطهارة ولا الختان عرفت ليه هى دايكما هيجانه وكانت نانى بتدهن كسها ايس كريم وانا الحس وهى ممتعه بلسانى بكسها وبايدى التانيه بدعك كسى من الهيجان
,ونونا بداءت تقلعنى فستانى وراحت جبتلىى قميص نوم من بتوعها وكان صدرى اصغر من صدررها بكتير جدا بحجم التفاح لسه بخيرة كانت هى اول من يلمس صدرى وتلعب بلسانها وكنت حاسه انى بموت من جوايا وان فيه كهربا مشيت على صدرى وكان الاندر بتاعى غرقان بسوايل كسى

سكس فى المدرسة   -  سكس فى المستشفى  -   سكس في الحمام   -  سكس لبنانى   -   سكس محارم   -  سكس محارم اخوات

وابتدت نونا تنزل على كسى وكان فيه شعيرات خفيفه جدا لونها اصفر وراحت تلحس كسى بهياج وكنت بنازع بكسى من حلاوة اللحس اووووووووف نار كمان يا روحى كسى شرقان عايز لسانك يقطع كسى يا روحى اوووووووووف اححححح نار يا نونا

وابتدينا نحضن بعض ونبادل القبلات الحارة وكنا حريصين جدااااااا على غشاء بكارتنا لاننا وصلنا لدرجه الجنون بالهياج وفضلت تحضنى وتمسك طيزى وتشد لحم طيزى وانا احححححححح يا نونا اممممم كمان يا روحى وتبوصنى من رقبتى ونمنا فوق بعض وسوايلنا مغررقه مفر ش اسرير بتاع نونا

وقمنا دخلنا الحمام الخاص باوضه نانى وكملنا هزار وضحك وكانت بتدعكلى جسمى وانا امسك صدرها المنفوخ ارضع فيه والمياة نازله على جسمنا المولع

وخرجنا من الحمام وكنا مبسوطين نونا جبتلى اندر غير اللى كان غرقان من سوايل كسى ولبست هدومى وقعدنا وقولتها كفايه عليكى كدة وبطلى شقاوة يا مجنونه

نانى:: تغرفى يا منال انا اتمتعت معاكى يا قمر ياريت يا روحى تخلى متحرمنيش من جسمك الجميل دة ووعد انو يكون سر بينا

منال:: بكسوف انا مش عارفه اقولك ايه يا نانى بس بجد انا كنت مبسوطه اوى واول مرة اعرف ان الست ممكن تتعامل مع الست بالاسلوب دة

سكس  -  نيك  -  جنس  -   بورن  -   ءىءء   -   إباحي  -  افلام سكس  -  افلام نيك

نانى:: دة اسمو ليزبيان (Lesbianism سحاق ياروحى

ومتعه تانيه ونوع راقى من الجنس

منال :: بصراحه انتى عرفتى الكلام دة ازاى وجربتى مع حد قبل كدة

نانى:: اة يا حبيبتى كنت بلبنا واعرف وحدة صاحبتى صديقه قضينا ايام حلوة مع بعض واتعملت منها حلاوة الجنس والسحاق على ايديها بس يا بت با منال السحاق معاها حاجه تانيه ست خبرة وتقدر تفجر فيكى الانوثه والشرمطه وانا معاها كنت بسيب نفسى ليها وكنت بتعامل معاها زى متكون كلها سحر لو اتكلمت مش حعرف اوصفلك قد ايه هى كانت بتخلينى سعيدة

منال : وعمرك مجربتى انك تتعاملى مع رجل

نانى:: بصراحه انا جربت مع شاب وكانت متعه حلوة بس بسرعه لما اتعرفت على سارة اتغيرت 360 درجه وكان احساس تانى امتع مع تجربتىمع مراد

سكس ديوث   -   سكس ساخن   -   سكس سحاق   -   سكس شواذ   -   سكس شيميل   -   سكس عراقى   -   سكس عربي

منال:: اتاريكى يا بنت الحرام كل شباب الكليه حيتهبلو عليكى وانتى لا حياة لمن تنادى مش معبرة اى واحد فيهم ولا عاطيه فرصه لاى حد منهم

نانى : توعدينى انك تكونى حبيبتى وانا حوريكى متعه عمرك مشوفيتها بجد ووسايل حلوة حتعجبك وتخليكى فى عالم تانى

منال :: انتى مجنونه وانا خايفه منك بجد بس تصدقى انا بقيت مدمنه الجنان بتاعك يا روحى

وكملت مذاكرة مع نانى والساعه راحت 8 وابتديت اقلق عشان اصل البيت ومش عايزة اتاخر عشان بابا وماما

ووصلت البيت وماما قاتلى تاكلى يا منال قلتها انى اكلت مع نانى صاحبتى ودخلت شوفت المطبخ وانضف البيت وبابا وصل حضرتلو العشا ودخلت نمت واول محطيت دماغى على السرير كنت بفكر فى اللى حصل وكنت موالعه بمجرد انى افتكر من اللى عملتو نانى معايا

ونمت وانا فرحانه وسعيدة بالتجربه

وتانى يوم صحيت الساعه 8 ورحت الكليه وكانت الشله كلها موجودة ونانى تبصلى وتضحك وايناس كانت لابسه طقم فاجر بصراحه جسمها ملفوف ومليان وحته بطايا كدة فى نفسها وطياز تجنن لدرجه انى ابتديت اتخيل نفسى معاها

والف جسمى حوالين الجسم الميلف المجرم دة ولا وشها وخدودها ولاد الحرام تجنن بجد ايناس بت ملهاش حل وابتديت اشتهى السحاق معاا

نانى :: سرحانه فى ايه يا قمر اللى واخد عقلك

منال "":: بصراحه يا بت يا نانى البت ايناس بطايا جسم فاجر انا اشتهيت الف جسمى حوالين جسمها

نانى:: بضحكه هههههههاى عاليه انتى يا بت الحرام تجربه واحدة وعملت كدة فيكى امال انا اعمل ايه بس ماقلقيش يا روحى يا قمرى انت ايناس مش حتاخد غلوة معايا بس سيبى الموضوع دة عليا

سكس نيك  -  سكس نيك طيز  -   سكس هندي   -  سكس ويب كام   -   صور سكس  -  صور سكس محارم  -  طيز كبيرة

منال: بجد يا قلبى حتعرفى تعملى كدة ولا حنافى من ايناس تعمل فيها ابوعلى

نانى:: هههههههه وحياتك انت يا قمر يالى مليت عليا حياتى لاخلى ايناس تجيلك وتبوص رجلك كمان هههههههه ودة وعد منى بس قوليلى مش ناويه النهاردة تذكرى معايا

منال :: بصراحه يا يا حبيبتى انا عايزة اشبع منك بس ماما مضايقه عليا الخروج ولما حبيت اذاكر معاكى كانت مضيقه عليا وتقولى الحكايه والرويه واقول لابوكى ايه بس متقلقيش انا جدبر امورى مع ماما

نانى: ليه كدة يا روحى ماما ايه بس وحكايه وروايه قولها بذاكر مع صحبتى عادى يا بنتى معروف الاصحاب ييشجعوا بعض على المذاكر وبعدين الترم الاول قرب ودى حجه قوبه

منال:: ايوة يا روحى بس ماما قالتلى عشان اقنع بابا لازام ضاحبتك تيجى عندنا وتذاكر وابوكى يشوف الوضع بعينه ساعتها مفيش مانع انك تروحى مع اصحابك

نانى: وايه المشكله مش فارقه انا اجيلك واذاكر معاكى

وبالفعل جاءت نانى البت عندى اكتر من مرة وكل مرة كنت بستمع معاها بطرق مختلفه من السحاق وكنت بروح البيت عند نانى وبداءت علافتنا توضد بحب واننا بقينا منعرفش نستغنى عن بعض زى مبكون زوجين ارتبطو ببعض وكنا بنفكر كتير انا ونانى ازاى نوقع نانى بفخ السحاق بمواصفات جسمها الفاجر

وبالفعل بداءت نانى تعمل انفردات هى وايناس وعرفت ازاى توقعها وتخليها تنضم لينا وازاى نكون سعداء ونكون مع بعض

ودة حيكون مضمون الجزء التانى واحلى سحاق مع احلى جسم فاجر جسم ايناس
هذا حيكون ملخص حلقاتنا من السلسه التانيه وترقبو سحاق ساخن ولون جديد من السحاق

قصص سكس   -  قصص سكس محارم  -   مص زب    -  مقاطع سكس  -   نيك سمراء    -  نيك طيز محارم   -   نيك كس

 

كيف أصبحت رجل حفلات العزوبية

أنا جميل عمري 35 سنة خريج كلية الهندسة بتقدير جيد جداً بس للأسف مافيش شغل في البلد و الوضع الاقتصادي زبالة حبتين ، حاولت اشتغل في أكثر من مكان و لكن دائماً اما المرتب قليل او وضع الشغل مش عاجبني ، لحد يوم كنت سهران في كباريه مع شلة من أصحابي و كنا عمالين نسكر و نرقص ، العادي و اليوم كان فل الفل .
كان في وحده قاعدة على طربيزة مقابلة لمسرح الكباريه كانت بتبص عليا بشكل واضح كنت كل ما ابص عليها بلاقيها بتبص عليا .

سكس  - نيك  -  جنس  -   بورن   -  ءىءء  -  إباحي   -    افلام سكس   -  افلام نيك

 

نزلنا من على المسرح و قعدنا على الطربيزة و كان معانا شوية بنات حلوين بنسكر مع بعض و كل واحد موضب وضعه ، بس انا مكانش ليا في الليلة يعني مكنتش في مود اني انام مع وحده او حتى افكر بالموضوع .
شوية وجه الجرسون و جاب ازازة ويسكي و بيقولي دي هدية من الهانم اللي على الطربيزة اللي هناك و شاور على طربيزة نفس البنت اللي كانت بتبص عليا من اول السهرة .
حبيت اجاملها رفعت ليها الكاس على أساس التحية و هي ردت بالمثل ، شوية و قلبت الموسيقى الى سلوو سونج ، لاقيتها جنب الطربيزة و بتعرض عليا نرقص سوا ، انا وافقت على طلبها و فعلا قمنا رقصنا مع بعض ، و نحن في وسط الرقصة بدأت كلامها .
نسيت اقولكم انا طولي 187سم و وزني 85 كيلو جسمي رياضي جدا يعني بحكم مرواحي للجيم بشكل يومي يعني اسمر اللون حبة بحكم اصلي النوبي .
اما هي طولها 166سم و وزنها 70 كيلو بشرتها سمراء يعني لو حبيت اوصفها او اشبهها بحد اقدر اقول وقلبي مطمئن أنها شبه الممثلة علا غانم كان اسمها نجلاء .
نجلاء :- جسمك كويس اوووووي و شكل انسان مثقف يعني مش انسان طايش او ابن شارع ، انت بقى بتشتغل أية ؟
انا :- و انتي كمان جسمك جميل و حلو ، انا مش بشتغل ني البلد فيها شغل اصلا .
نجلاء :- تحب تشتغل ؟
انا :- أيدي على كتفك ؟
نجلاء :- شغلانتك عندي و لو كنت بتلقطها وهي طايرة و فتحت مخك هتاكل الشهد معايا وكلها سنة او اقل و هتبقى في مكان ثاني

sex classic   -     xnxx    -    اغتصاب محارم    -  افلام سكس   -   افلام سكس اون لاين    -    افلام سكس جماعى

أنا :- المهم شغلانة بدل الصياعة اللي انا فيها .
نجلاء و هي ضاحكة :- لو انت مفتح هتعرف تعمل حاجات كثيرة .
خلصت الموسيقى و راحت هي على طربيزتها و وجت ناحية الطربيزة بتاعتنا و ادتني كرت فيه عنوان مكتبها و كمان ارقام تلفوناتها و قالتلي انه منساش بكرة اعدي عليه الساعة عشرة الصبح .
راحت هي و قعدنا نكمل سهرتنا ، ولما خلصنا سهرتنا روحت على البيت و نمت .
الصبح صحيت و كان رأسي مصدع بسبب كثر الشرب اللي شربناه في سهرتنا لبست و نزلت على القهوة شربت فنجان قهزو سادة عشان اصحصح كويس ، و قمت رحت للعنوان المكتوب على في الكرت ، منكرش أنه موضوع الشغل كان مهم عندي و لكن هي بحد ذاتها كانت داخلة دماغي و مترستقه .
وصلت لحد المكتب و اول ما دلخت لاقيت سكرتيرة زي القمر فقلت في نفسي اية المكتب ده اللي كله ستات جميلة صاحبة المكتب قمر و سكرتيرتها برضه قمر ، سألت السكرتيرة عن نجلاء ردت عليا انها مستنياني من بدري و فعلا طلبت لي الادن وبعدها دخلت لعندها و قعدت على كرسي مبابل المكتب بعد طبعا ماسلمت عليها و تبادلنا الصباحات و التحيات ، سألتني تشرب اية فقلتلها ياريت قهوة أصلي مصدع حبتين ، ضحكت و طلبت لي القهوة و بصت لي
نجلاء:- مهو لازم تصدع ما انتوا امبارح سكرتوا جامد
ابتسمت ورديت عليها :- يعني بقالي فترة مش بسهر فثقلت شويتين .
نجلاء :- مش موضوعنا دي حياتك و انت حر فيها ، خلينا في موضوع الشغل
انا :- اكيد خلينا في الشغل ، ايه هو الشغل بقى ؟
نجلاء :- انا هشرح لك الشغل بالتفصيل بس مش عايزة أي مقاطعة لحد ما اخلص كلامي
انا :- اوكي مافيش مشكلة 

وصل الساعي و معاه القهوة لاقيت نجلاء بتكلم السكرتيرة و بتقولها مش عايزة اي ازعاج ولا تحويل مكالمات لغاية ما اخلص اجتماعي مع الاستاذ جميل ، وقفلت السكة و بصت لي و بدأت تحكي لي طبيعة العمل
الشغلانة دي كانت غريبة بس عجبتني اووي اصلها لذيذة كده و فيها متعة جميلة
نجلاء قالت لي عن الشغلانة : شوف يا جميل احنا بنظم احتفالات بس مش تقليدية يعني احتفاليات خاصة بتوديع العزوبية و حفلات جنس جماعي و كمان رقص تعري و دي الحاجات انت عارف انه في مجتمعنا ممنوعة و ممكن كمان اللي يعملها يتحبس ويروح في ستين داهية بس احنا مرتبين امورنا كويس يعني كل حاجة ممكن تودينا في داهية بنتجنبها .
انا قاطعتها :- طيب أنا اية دخلي في الموضوع ده يعني الحاجات دي للبنات اما انا كراجل اية هعمل هشتغل قورني مثلاً
لقيتها متعصبة جدا و بتصرخ عليا : انا مش قلتلك متقاطعنيش
رحت متأسف لها و هي شربت شوية ميه و تابعت كلامها : في حفلات عزوبية للبنات اللي هيتجوزوا صحيح مش زي حفلات عزوبية الرجالة بس حاجة حلوة برضه يعني رقص سكر و ممكن يبقى في تفريش شوية و نيك طيز مش اكثر انتبه تنيك كس وحده لحسن تروح في داهية و هيبقى ليك على كل حفلة ظ،ظ¥ظ*ظ* جنية ده هيكون من خلال المكتب و كمان ممكن تقبض اكثر اذا كانت الحفلة جماعية يعني حفلة فيها اكثر من وحده ده غير اللي هتاخده من العرايس نفسهم اذا متعتهم و كمان الملابس الخاصة بالشغلانة من عندي و كل احتياجات الحفلات انت بس عليك تيجيي بطولك بس .
في البداية حاولت اصطنع الرفض بحجة انه دي شغلانة مش شريفة و أنه ممكن تحصل حاجة اروح بسببها في داهية .

سكس اجنبى   -  سكس اجنبى مترجم    -  سكس اغتصاب   -  سكس امهات  - سكس تبادل زوجات  -   سكس خليجى

 

بس هي استمرت بأعطائي الاسباب اللي مش هتعرضني للخطر اصلا .
اعطيتها موافقة مبدأيه لأنها قالتلي انه المفروض اتدرب على نوع من الرقص عشان اقدر امتع الستات اللي هكون معاهم .
انتهت المقابلة مع نجلاء و قمت عشان اروح قالت لي
نجلاء :- انتظر شوية عايزه افهمك اخر حاجة
فعلا رجعت ثاني وقعدت على الكرسي ، لاقيتها بتتصل بالسكرتيره و بتقولها تجيب ظرف عندها
و بدأت تكلمني :- هتقبض مبلغ عشان تمشي حالك وده عربون محبه بس اعمل حسابك انك هتبقى مشغول خلال الايام الجاية اصل الاوردرات كثيرة و انت الراجل الوحيد اللي هتبقى في القسم ده .
انبسطت اوووي من كلامها يعني هيبقى في فلوس كويسة و كمان هلس ومليطة و عيشة حلوة يعني بدل ما ادفع فلوس عشان اسكر و اجيب شرموطة بفلوس اهو الموضوع ده هيوفر كل حاجة وكمان فوقها فلوس .
وصلت السكرتيرة بالظرف و فعلا فتحته كان جواه خمسة الاف جنية و سلمت على نجلاء و روحت و ثاني يوم بدات ادرب على الرقص في مدرسة رقص نجلاء حجزت لي فيها و كمان جيم عشان احافظ على جسمي و منظري كويس و عضلاتي مترتخيش لانه ساعتها مش هيبقى ليا عازة في الشغل
و بعد تدريب اسبوع لاقيت اتصال من نجلاء بتطلب مني اروحلها المكتب ضروري .. فعلا رحت و لاقيت السكرتيرة بتضحك بوشي و بتقولي مبروك اول اوردر ليك ابتسمت ليها ... خشت مكتب نجلاء لاقيتها بتقولي
نجلاء :- رزبك في رجليك يا جميل
انا :- على النية هههههههههههههههه
نجلاء :- في حفلة الليلة عزوبية لوحده هتودع العزوبية و هتتجوز بعد بكرة بس الحفلة دي خاااصة حبتين يعني هتشوف فيها ستات على الفرازة بمجرد انك هتشوفهم هتعرفوهم و هما 3 ستات يعني هتبقى ليلتك فلوس و متعة مش هتنتهي
انا :- مين دول بقى
نجلاء :- متسألش انت تروح العنوان ده و اعمل حسابك انه السرية هي المطلوبة جدا مش هفكرك انك موبع على عقد معانا و أي إخلال ببند فيه هيحصل لك حاجات مش حلوة
انا :- متقلقيش انا فاهم الشغل كويس و انا مش من النوع اللي بيطلع اسرار الناس او اسرار شغله لبرا
اول ماشوفت العنوان استغربت اصل العنوان انا عارفه اوووي دي فيلا و مش اي فيلا دي ملك الممثلة الرائعة مهيتاب اللي قرأت في أحدى مجلات المختصة بالفن أنه جوازها قريب
بصيت لنجلاء و علامات التعجب كثيرة في وشي لاقيتها بتضحك و بتقول
نجلاء :- مالك وشك جاب الوان كده قلتلك حفلة خاصة و فيها ستات على الفرازة و متقلقش كله هيبقى كويس انت خدت التدريب الكويس و اكيد مش هقولك خليك لطيف وقت العازه ولو بسطتهم هيكافؤك مكافئة حلوة و متنساش تاخد الظرف من السكرتيره يعني هتلاقي فيه اجرت الليلة و انزل على المستودع خد الهدوم الخاصة بالليلة و ارفع راسي يعني مافيش داعي تديني انطباع مش كويس من اول مرة .
فعلا خرجت و خدت الفلوس اللي كانت 4500 جنية و نزلت على المخزن خدت الهدوم اللي كانت عبارة عن لبس ضابط بوليس و كل عدته من كلبشات و مسدس صحيح مش حقيقي بس اول ما شوفته قلت انها وقعة منيلة بستين نيلة لانه وزنه ثقيل زي المسدس الحقيقي .
روحت على البيت و بدأت أجهز نفسي لأول اوردر شغل لي كنت فرحان بس في نفس الوقت قلقان دي اول مرة لي و كمان المصيبة انه بيت الممثلة مهيتاب يعني حاجة كده لا تتوصف ولا تنقال .
جهزت و فعلا طلعت و رحت على الفيلا و اول ما وصلت لاقيت الامن بتاع الفيلا و كان واضح جدا أنهم عارفين بوصولي و لاقيت أول واحد فيهم بيقولي تفضل يا بيه .
كان شكلي وحش أووووي قدام الامن يعني هما شكلهم عارفين اني جاي عشان خاطر أمتع الستات إللي جوا و لكن طبعا مقعدتش الفكرة دي كثير معايا يعني أية هيخليهم اصلا يعرفوني و بعدين مستحيل حد من إللي جوا يقولوا للأمن انا شغلتي اية لانه السمعة عليهم أما انا راجل مافيش حاجة تضرني أصلا و لا في حاجة هتكسر سمعتي
المهم دخلت على الفيلا و ينهار أحمر على إللي شوفته شوفت الصالون كأنه صالة رقص يعني كل حاجة مرتبه أنها تبقى ليلة من ليالي العمر يعني مرتبين كل حاجة وشايفين شغلهم كويس أوي
بس الانيل إللي كانوا جوا الصالون منتظرين وصولي مهيتاب الجميلة أوووي صاحبة أقوى افلام الاثارة في السينما *1
بس مش مهيتاب وحدها اللي كانت موجودة لا دي كمان مروى الفنانة صاحبة السمعة السيئة بسبب افلامها المثيرة للجدل و كمان مواقفها عن الجنس و البوس في الافلام و المشاهدة الاباحية فيها *2
و أخرهم كانت المخرجة .. يلقبونها في الشارع المخرجة الشرموطة المخرجة الكبيرة اسراء ودي بقا ملكة الافلام المخلة بالاداب مشاكلها مع الرقابة مش بتنتهي و كثير من افلامها ممنوعة من العرض بسبب محتواها اللي بتوصفه الرقابه بالمحتوى الخادش للحياء العام *3
أول ما دخلت قلت أعمل بقا دوري مافيش داعي اتأخر أصل الليلة طويلة و انا عايز اخلص منها بصيت لهم و انا لابس لبس البوليس و قلت
أنا : سمعت أنه بكرة في بنت هترتكب الجرم المشهودة و هتدخل قفص الزوجية
مهيتاب : معلوماتك صحيحة يا حضرة الضابط أنا هي البنت دي
أنا : بما أنك أرتكبتي هذا الجرم لازم تعاقبي اليوم و عقابك هو دخولك لسجني الليلة و تنفذي كل أوامري عشان أعفي عن هذا الجرم
مهيتاب : و هتعاقبني لوحدي ولا دول معايا *4
أنا : أكيد بما أنهم شجعوكي على هذه الجريمة
مهيتاب : و ياترى هتقدر لوحدك ولا نبعت نجيب حد يساعدك
أنا و الضحكة على وشي : أنا كفاءة أقوم بعشرين مش ثلاث بس .
قربت منها و رحت ضاربها على طيزها كأنها إشارة عشان نبدأ رحلة الليلة , و فعلا تفاعلت معايا مهيتاب بجسمها و لفت ناحيتي وقالت
مهيتاب : تحب نبتدي بأية ياحضرة الضابط
أنا : مافيش أحسن من الرقص إللي نبتدي فيه .
فعلا راحت مشغلة الستريو على أغنية مكسيكية وعشان اكون اكثر دقة أغنية من امريكا الجنوبية و لكنها اشارة لرقص التانجو إللي كنت تدربت عليه و بدأنا نرقص أنا ومهيتاب بينما مروى و اسراء بدأوا يرقصوا مع بعض و لكن لاحظت انه الرقص مش رقص عادي أو تانجو بمفهوم رقصة التانجو و إنما كانت رقصة كلها احتكاك و واضح انه الليلة مش هتعدي على خير
كانت مهيتاب تتعمد لزق طيزها على زبري و كانت بتتحرك زي بتوع الكليبات السود إللي بتخلي طيزها على طول على زبر الراجل و تقعد تتحرك بحركات تدل على النيك و الراجل بيتفاعل معاها و بنشوف مشهد نيك واضح زي اللي شفناها في كليب ريانا Rihanna – Work إللي كان اقرب لفيلم سكس بس بالهدوم يعني .
كانت حركاتها بتزيد من هياجي و زبري كان واقف على الاخر و هي لاحظت ده و بدأت تقرب أيدها و تحسسه من فوق البنطلون و اول ما تحسسته بشكل كامل صرخت بوشي .
مهيتاب : أية ده كله يخرب بيتك دا أنت لو نكت وحده هتخليها مفشوخة .
أنا : بالعكس دي هتبقى سعيدة أووي أنها هتنتاك من زبر بالحجم ده و كمان مستبعدش تبقى شرموطة ليا حتى لو كانت متزوجة .
مهيتاب : اية الثقة دي كلها
ساعتها انا افتكرت كلام نجلاء و انه ممكن انيك طيز او تفريش على الكس مش اكثر و بدأت جرئتي تنطلق بسرعة .
أنا : تحبي تجربي عشان تبطلي تتجوزي الراجل إللي فرحك عليه بكرة وتبقي شرموطة رسمي
مهيتاب : هههههههههههههه دا انت داخل حامي اهو .
أنا : انا انسان عملي و عليا تنفيذ طلبات الزبون مهما كانت
مهيتاب : وفاهم شغلك شكلك
أنا : انا صاحب مطعم و دائما ألبي طلب الزبون
مهيتاب بدأت تنادي على مروى و اسراء و فعلا ركزوا معاها
مهيتاب : النهاردة أخر يوم ليا في العزوبية و عايزة اشعر بأحساس الشرموطة يعني قمت بدورها كثير ولكن احساسها ماحسيته فحابة الليلة ابقى شرموطة و انتوا اكيد هتساعدوني ما انتوا خبرة و أه معانا واحد عليه حتة زبر انما اية كفيل انه يفشخ أي كس و يجيبه نصين .
مروى : ولاتزعلي يا حبيبتي هنخليكي شرموطة عشان تروحي للمنيل بتاعك و انتي خبرة بدل ما تضربوا الاثنين لخمة
اسراء : بس بشرط الواد ده لازم ينيكنا النهاردة مهو مش هنخليكي شرموطة و بعدين ننقعد ممحونات مش لاقين حد يضبطنا
انا : مقلقيش قلتلكم اول ما دخلت انا كفاءة اقوم بعشرين مش ثلاث شراميط بس
ضحكنا كلنا بعد كلامي و لاقيت اسراء بدون مقدمات حاطة ايدها على زبري من فوق البنطلون وبدأت تتحسس زبري و حجمه و واضح من عضها لشفايفها أنه عجبها اوووي يعني زبري طوله 20 سم و عريض جدا تقريبا سمكه 5.5 سم
اسراء : من يوم طلاقي منتكتش من حد بس شكلي الليلة هنتاك للصبح .
مروى : هههههه يا مجنونة هتفضحينا قدام الراجل
اسراء بصت على وشي : هو جاي عشان يمتعنا مش كده ولا اية يا ... ألا صحيح انت اسمك اية ؟
أنا كنت فاهم انه الاسم الحقيقي مش مطلوب بالشغلانة دي و المفروض اختار لنفسي اسم حركي
أنا : اسمي خلدون
مروى : عاشت الاسامي يا خلدون
أنا : مش احلى من اسمائكم
مهيتاب : متخلصونا هو أحنا على النت هنقعد نتعرف ساعة عايزين منضيعش الليلة في كلام فاضي أخلصوا
انا : طيب مش الاول تقلعوا عشان اعرف هبدأ بمين فيكم عشان أنا ليا مزاج ولو مزاجي متعدلش ممكن ممتعكوش ابدا

فعلا مكذبوش خبر قاموا الثلاث و قلعوا كل الهدوم و بقوا قدامي ملط و انا بقيت ببص عليهم و هتجنن معقولة انا قاعد من ثلاث ستات من نجوم الفن و مش كده وبس دا انا هنيكهم كمان يعني بختي من السما
مهيتاب : و انت بقا مش ناوي تقلع
أنا : بحب الشراميط هما اللي يقلعوني هدومي

سكس ديوث   -   سكس ساخن   -   سكس سحاق   -   سكس شواذ   -   سكس شيميل   -   سكس عراقى   -   سكس عربي
قربوا الثلاث و بدأوا يقلعوني هدومي لحد ما بقيت ملط و ظهر زبري قدامهم و أول ما شافوه الثلاث بصوت واحد *5 و كان واضح انه زبري عاجبهم اوووي و لاقيت مباشرة مروى قعدت على ركبتها و مسكت زبري و هي بتقول
مروى : انا اول وحده هذوق طعمه
بدأت تلحس زبري و كان لسانها بيوصل لحد بيضاتي و لحس محترف و بدأت تمص زبري دخلت راسه اولا و بدأت تلعب بلسانها براس زبري إللي كان واقف على أخره و هي عمالة تلعب فيه ده وصلنا لمرحلة الهيجان , مسكت مهيتاب من شعرها و انا عمال أقولها
أنا : عايز اعرف بتعرفي بجد تبوسي ولا ككله تمثيل
شديتها ناحيتي و بدأت ابوسها من شفايفها و لساني بدأ يلعب بلسانها بشكل جنوني و زاده أنه اسراء نزلت هي كمان على زبري و بدأت تلحسه مع مروى و كان منظروهم يهيج الحجر أحتراف و تناسق يعني كانت كل وحده فيهم بتلحس من جهة يبدأوا من بيضاتي لحد ما يوصلوا لراس زبري و بعدين لسانهم يلتقوا مع بعض و انا مستمر ببوس مهيتاب و اديا بدأت تلعب بحلماتها الجميلة وهي في حالة هياج واضحة و اسراء و مروى مستمرين بعملهم
مروى قامت من على زبري و شدت مهيتاب من ايدها و نزلتها على ركبتها قدام زبري و مهيتاب فتحت بقها و كان واضح انها مش متعودة على الموضوع ده ولكن اسراء راحت زقاها من دماغها لحد ما زبري دخل ببقها ساعتها انا استغليت الفرصة و مسكتها من راسها و بدأت انيكها من بقها بشكل عنيف و لانه زبري كبير كانت في كل مرة تختنق و انا من شدت هياجي مرضيتش اوقف و استمريت بنيكها من بقها , لحد ما زقتني مروى
مروى : أنت عنيف و زبرك ده عايز يتسلخ من كثر النيك و انا بقا مش ناوية اخليك ترتاح النهاردة
زقتني و رحت قاعد على الكنبة و هجمت عليا بقوة و بدأت تبوس فيا بقوة و بعنف أنا الصراحة استغربت من قوة إللي هي فيها و صراحة كانت متمكنة يعني هي بتتحكم بالعلاقة الجنسية بس اسراء كمان بدأت تمص زبري و تلحسها و بللته كثير بتفافتها و راحت جايبه مهيتاب و و قعدتها و بدات تلحس لها طيزها و تبلل خرمها و تدخل صباعها في طيز مهيتاب و مهيتاب بدأت تصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأيييي اأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأيييييي بالراحة يا اسراء بس كان واضح ان اسراء فعلا عايزة تحولها لشرموطة لانها ضربتها على طيزها وقالتلها : مش عايزة تحسي بشعور الشرموطة يبقا تتحملي يا كسمك , استمر بتدخل صباعها و بعد فترة بدأ صوت اهات مهيتاب يروح دليل انها بدأت تتعود على الصباع في طيزها راحت اسراء مدخله صباع ثاني و رجعت اهات مهيتاب ثاني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأي ماقلتلك بالراحة يا لبوة , بس بدات اسراء بنيك طيز مهيتاب بصباعين من ايدها و تدخيلهم و تخريجهم من طيز البنت بشكل هستيري و قوي و تحولت اهات الالم إللي كانت بتخرج من بق مهيتاب الى اهات متعة أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووف أأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأه هموت عايزة انتاك أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأووووففةةةةة عايزة انتاك بقا من زبر خلدون , ساعتها مروى قامت من على زبري و وقفت على الكنبة وحطت كسها قدام وشي و نزلت على وشي و انا بدأت ألحس ليها كسها و هي بدأت اهاتها تزيد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأوووففههه انت خبير لحس ياوله اااااوف اااااووووفةةةة , ساعتها حسيت بالمفاجأة طيز مهيتاب كان على زبري ايوة كانت اسراء دهنت طيز مهيتاب بزيت و كمان خرم طيزها عشان تبقى طيزها مزفلطة و متتألمش كثير مهيتاب و خلتها تحط راس زبري على خرم طيزها و كان واضح انها خايفة من الموضوع بالذات انه زبري كان كبير و لكن اسراء كانت مفترية بدأت ببوس مهيتاب من بقها و مسكت اكتاف مهيتاب و زقتها لتحت بحيت دخل راس زبري في خرم مهيتاب إللي بدأت تصرخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااايييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااايي كان واضح أنها تألمت من الموضوع و حاولت تقوم من على زبري بس اسراء زقتها اكثر على زبري لحد ماوصل لنصه جوا طيز مهيتاب إللي بدأت تعيط و لكن اسراء لسة بتبوسها من بقها و مروى لسة مستمرة بحط كسها على وشي و انا طبعا مش مقصر بلحس كسها إللي جاب كله مافيه في وشي قامت من علي وشي و قعدت على الكنبة و بدأت تبوس فيا و تلحس مية شهوتها اللي نزلت على وشي , مهيتاب كانت تعودت على زبري جوا طيزها و خف المها ساعتها بدأت تتحرك طلوع و نزول على زبري و اهاتها بدأت تعلى شوية ولكن مش اهات الم و انما اهات متعة أأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأه طيزي انفشخت أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووووووف أأأأأأأأأأأأأأأوووووف أية الزبر الجامد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأححححح أنا كده طيزي هتبقى زي مغارة علي بابا , مروى سمعت الكلام ده وقعدت تضحك وتقولها : مش قلتي عايزة تبقي شرموطة اديكي هتبقي شرموطة كبيرة
كانت مروى حاطة بزها على بقي و انا عمال اعضعض فيه و الحسها و العب بحلماتها بلساني و هي بدأت تدوخي و تصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأاه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه كفاية عليكي عايزة اتفشخ منه انا كمان أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاه , قامت مهيتاب من على زبري و رجعت مروى عليه و لكن مش بطيزها لا دي مسك زبري و حطتها على شفراتها و مدخل كسها و قالت
مروى : المختصر مش عايزة اسمع صوتك طالما انا على زبرك فاهم
أنا : المهم انتي تتحملي

فعلا لاقيتها مرة وحده نازله على زبري لحد ما شفرات كسها خبطت في بيضاتي و صوتها علي اووي اأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأاه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه مكنتش فاكرة انه هيوصل لحد هنا, وقامت بسرعة من عليه و لكن ردت فعلي كانت طبيعية لما تشوف كس المنظر الجميل ده اكيد هيبقى شعورك انك عايز تنيكه حتى لو صاحبته رافضه , مسكتها من وسطها و رديتها مرة ثانية على زبري و انا بقولها مش بمزاجك هتتانكي يعني ههتناكي و دخلت زبري في كسها و هي صرخت أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأأأوووف ده كبير اوووي انا كده كسي هيتفتح جدا أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأي , راحت قايم من على الكنبة و لسة زبري في كسها و قلبت الوضعية بقيت انا فوقها و بدأت أنيكها بقوة و عنف و هي صوتها بدأ يزيد أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه اأأأأأأأأأأأأأأأاااه أفشخني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأه نيكني أكثر أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأاه خلي كسي يتمتع بزرك أأأأأأأأأأأأأأأأأأأاه
مكنتش مركز على مهيتاب و اسراء إللي بدأوا يتساحقوا مع بعضهم ولكن كان كل همي ازاي أخلي مروى تعرف مقدار زبري و انها هي إللي مش هتقدر تتحمل اكثر .
بعد ما نكتها شوية لاقيت اسراء بتشدني لحد ما بعدت عن كس مروى إللي جاب شهوته حوالي مرتين من كثر النيك و هي عمالة تنهج
اسراء نزلت على زبري و قعدت تمص فيها بشكل رهيب و بعد ما مصته لاقيتها بتقولي
اسراء : بحب انتاك على الواقف
أنا : حتى لو تحبي تنتاكي و انتي على اديكي مافيش مشكلة عندي
شديتها من ايدها واقفت و دورتها و بقت طيزها مقابل زبري رحت رافع لها رجلها و بان كسها إللي كان كله شعر و رحت مدخل زبري جوا كسها و بدأت انيكها و هي بقت بتصرخ أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ ي يا ابن المتناكة انا مش متعودة على الحجم ده أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أأأأأأأأأأأأأاه دا انا كنت متجوزة خول مش راجل أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأ أووووف افشخ كسي المحروم من النيك خليه يرجع حي ثاني أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأووو ف نيكني اكثر , كلامها زاد من هياجي و بدأت انيكها بشكل اسرع و انا بدأت اهاتي تطلع ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اااااااااااااااااااااه
كان واضح اني هجيب لبني زقيت اسراء من على زبري و لاقيتهم الثلاث قاعدات تحت زبري و انا عمال ادعكة بايدي حد ما نزل لبني إللي غرق وشهم من كثره لدرجة انه مروى قالت
مروى : ده كله لبنك دا انت لقطة الوحدة مننا لازملها راجل زيك
و بعد ماخلصت النيكة دي رحت على الحمام استحميت ولبست هدومي و قعدت معاهم في الصالون شربنا و تكلمنا عن الحياة الجنسية لكل وحده فيهم و عرفت انه مهيتاب دي اول مرة تنتاك من حد و عرفت انه اسراء كانت متجوزة بس عمرها ما عرفت الجنس مع الرجالة ابدا الا مع جوزها و انها بتعمل سحاق احيانا مع مروى إللي كانت بتحب تنتاك جدا و مستعدة تبقى شرموطة بأي طريقة المهم عندها انه كسها يبقى مستمتع و تبادلنا الكروت و اكدوا عليا انهم مستعدين يعملوا معايا المعركة دي ثاني و انه لابد انه تجمعنا ليلة ثانية
و ادوني عشرة ألاف جنية ثمن متعتهم و روحت بيتنا وانا فرحان أنه شغلي الجديد بدأ
و دي كانت بداية رحلتي في مهنتي الجديدة

افلام سكس حيوانات   -   بزاز كبيرة   -    تحميل افلام سكس    -     تحميل صور سكس    -    رقص عارى -    زب اسود

 

 

*1: طولها 160 و وزنها تقريبا 65 كيلو بشرتها بيضاء و جسمها فرنسي بكل ما تحمله الكلمة من معنى يعني طيزها تحس كده انها قطعة فنية كبيرة بارزه مدوره و بزازها شوية صغيرين بس واقفين يعني دائما بيبقوا في حالة استعداد وشفايفها الجميلة إللي عايزة تتاكل اكل وعنيها الخضرا اللي كفيلة تسحر ملايين

*2: مروى عمرها 48 سنة طولها 174 سم و وزنها تقريبا 80 كيلو قمحية شعرها اسود سواد الليل و جسمها حاجة تهبل بزازها الكبيرة اللي هتفجر الفستان و كمان طيزها المدورة و قوامها الممشوق و شفايفها اللي لونهم مثل لون الكرز

*3: عمرها 55 سنة يعني مش حلوة اوووي ولا جسمها حلو يعني طولها حوالي 166 سم و وزنها 85 كيلو قمحية برضه بس جسمها يعني متوسط بالنسبة لمروى و مهيتاب بس كانت جريئة جدا بطبعها

*4: أشرت بايدها ناحية مروى و اسراء

*5: أية ده كله

رامز و الساحر و الاقذام السابعه

كان رامز شاب يبلغ من العمر ١٦ عام كان جسمه جميل الشكل نحيف ابيض البشرة طيزه مدوره و فتحته زهرية الون كان كل رجال القريه يشتهون رامز و يحاولون التقرب منه لكن كان رامز لا يدع احد يلمسه الا صديق واحد اسمه اياد يبلغ من العمر ٢٠ عام اياد جسمه ممتلأ مشعر الجسم له لحية خفيفه وله قضيب رفيع مبوز الرأس و طويل اياد كان الوحيد الذي يتركه رامز يتقرب منه و يلعب بجسمه لكن لم يدخل قضيبه بطيز رامز ولا مره. كانو يمارسون الجنس من الخارج .و في يوم من الايام كان ساحر عجوز كبير السن يمر بالقريه و اذا بالصدف رأى رامز واعجب بجسمه و طيزه و اشتهى انا يعاشره فغير شكله و تحول الى شاب بعضلات و جمال و اقترب الى رامز يتودد له سلم على رامز و اعطاه بعض
 
 السكاكر و من بينه مصاصه تشبه القضيب و بدأ يمصها رامز ثم بدأ الساحر يتلمس جسم رامز و يقبله لكن رامز رفض ان يمارس الجنس مع الساحر بسبب اخلاصه لأياد ثارة اعصاب الساحر و ترك رامز و ذهب .ثم في اليوم التالي عاد الساحر العجوز و بحث عن رامز و التقى به و اعطاه سكاكر التي تشبه القضيب لكن هذه المره السكاكر كانت مسحوره جعلت رامز يتصرف دون وعي و يتبع اوامر الساحر العجوز فصاح الساحر اتبعني يا رامز و مشى الساحر و رامز يتبع الى الغابه حتى و صلا الى كوخ الساحر كان داخل الكوخ عدد كبير و مختلف الاشكال من القضبان الاصطناعيه و مقاعد مختلفة الاشكال مثبت عليه قضبان اصطناعيه و حبال .ثم دخل الساحر العجوز و رامز الكوخ و بدأ الساحر يتلمس جسم رامز حيث يحرك اصابعه على شفاه رامز و يدخل اصبعه داخل فمه و يمتص شفاه رامز و يقبله ثم بدأ يخلع الثياب عن جسد رامز ليظهرصدر رامز الابيض و حلمتاه الورديه ليمصها الساحر و ويقبل بطن رامز ثم يخلع له البنطال لتظهر طيز رامز البيضاء و افخاذه الجميله ليتلمس و يتلذذ
 
 الساحر بنعومتها ثم يعصر ارداف رامز بيدها و يفركهم ليقف قضيب الساحر و يصبح صلب من اثارته خلع الساحر ثيابه و بدأ يلعب بقضيب و طلب من رامز مصه وضع رامز قضيب الساحر في فمه و بدأ يمتصه و لعابه يسيل على الارض و افخاذ الساحر العجوز ثم يأخذ العجوز رامز و يحنيه على الطالة و يضع يده على طيز رامز و يفتحها لتظهر فتحت رامز العذراء زهرية الون ليتلمسها الساحر باصابعه ثم يلعقها بلسانه يكاد يأكلها و يحاول ادخال لسانه داخلها من شهوته بها ثم وضع بعض الزيت عليها بدا يفركها بالزيت لترتخي و يدخل اصبع داخلها و بدأ رامز يتأوه و يعلو صوته اااه اه اه ليدخل الساحر اصبع ثاني داخل فتحت طيز رامز لترتخي فتحته و تكبر ثم وقف الساحر العجوز و دهن قضيبه بالزيت و قربه من فتحت رامز العذراء و بدأ يلمس قضيبه طيز رامز لتزداد شهوته و بدأ يدفع قضيبه داخل طيز رامز و رامز يتألم ااخ ااخ ااخ ااي ااي ااي ااي ااه ااه ااي ثم دفع قضيبه بقوه لتنفتح طيز رامز و يدخل قضيبه داخلها كامل و يزداد شهوه ثم امسك رامز من كتفيه و بدأ يدخل قضيبه و يخرجه بسرعه و بعض الدم يسيل من فتحت رامز بعد حوالي ربع ساعه من المعاشره بدأ يقذف الساحر بطيز رامز و يتأوخ من المتعه وااهت رامز لا تتوقف اخرج الساحر قضيبه من طيز رامز و حلت لعنه على رامز ان كل رجل يدخل قضيب بطيزه رامز يتحول الى تمثال حتى يجد الاقذام السبعه و يعاشروه فتفك العنه
 
وضع العجوز رامز قرب شجرة بعدها استيقظ ليجد نفسه بدون ثياب و مني الساحر يغطيه و فتحته تحرقه تذكر ما حصل و العنه و بدأ يبحث عن الاقذام السبعه تمشا رامز في الغابه ليجد رجل حطاب يقطع الاشجار ذهب اليه رامز و هو بدون ثياب و طلب منه ثياب و حكى له قصته و كان من شكله قد وقف قضيب الحطاب اراد ان يعاشر رامز كان قضيبه ثخين و قصير لم يصدق الجطاب رامز لل وبدأ الحطاب في تقبيلها رامز و تلمس جسمه و العب بطيزه ليصر اردافه ويرى فتحته اشتعل الحطاب من الاثارة ثم ادخل قضيبه بيطيز رامز وبدا يعاشر ينيكه بقوه و عنف حتى قذف في طيزه و بدا يتأوخ الاثنين من المتعه ما ان اخرج الحطاب قضيبه من طيز رامز حتى تحول الى تمثال و حزن رامز على الحطاب و عاد رامز يبحث عن الاقذام ليفك العنه و يعود الحطاب الى طبيعته
الجزء الثاني
وفي اليوم الثاني عاد رامز الى القريه و هو مغطى بالمنى و بلا ثياب ذهب الى صديقه اياد و حكى له ما حدث و قرار اياد انا يساعده و ذهب الاثنين الى الغابه و بحثو طول اليوم حتى ولم يجدو الاقذام و في اليل نام رامز و اياد و هم متعانقان ليستيقظ اياد و يجد قضيبه متصلب و واقف تمنى ان يعاشر رامز و حس علي رامز و بدا يمص له قضيبه و اياد يتأوخ و يداه بدأة تلمس طيز رامز ليدخل يده و بتلمس فتحت رامز ليجدها مفتوحه و مرتخيه لتكبر شهوته و يبدأ لعقها و رامز اااه ااخ ااه اه ااه و لم يتمالك نفسه اياد ليدخل قضيبه بطيز رامز و ينيكه و هو يتللذ بأمتصاص رقبته و ظهره و ما هي الى عشر دقائق حتى قذف اياد منيه الساخن بطيز رامز ليتحول الى تمثال مثل الحطاب لينظر رامز الى اياد و دموعه تسيل بسبب حبه له
ما هي الاى ثواني ليظهر امام اياد احد الاقذام و يمسح له دموعه و يعرف منه القصه ليأخذ رامز الى بيت الاقذام و كانت الاقذام قصيره و منها السمين و النحيل جلس رامز وقال للاقذام قصته و ووافق الاقذام على معاشرته تمدد رامز على الارض و بدأة الاقذام بتلمس جسم رامز حيث قام الاول بمص و تقبيل شفاه رامز و الثاني و الثالث يمتصون صدره و الرابع يمتص قضيبه و الخامس يمتص بيض رامز و السادس و السابع يفتحون طيز رامز و يمتصن و يلعقون فتحته و رامز نسا المشكله و العنه التى حلت عليه حيث كان الاقذام يغطو جسم رامز كاملا ثم تبدأ قضبان الاقذام بالانتصاب ليخلعون ثيابهم و يرى رامز قضبانهم كان كبير ثخينه و متوسطة الطول ليبدأ رامز بمص اول قضيب و يدخله بفمه وبشراها يمتصه و الاخرون ينتظرون دورهم ثم ينقلب رامز لينامةعلى بطنه و يرفع طيزه قليلا للأعلى و يستعد ليستقبل اول قضيب من الاقذام تقدم ثلاث اقذام اثنان يفتحون طيزه و الاخر يدخل قضيبه و رامز يصدر صوت منه اااه اخ اخ اخ اي اي اي كانت الاقذام سريعه في النيك و جسم رامز يهتز من النيك و باقي الاقذام تقف امام فم رامز يمتص لها قضبانها و يلعب بهم ليستمر الوضع حوالي ساعه و الاقذام تتبادل الاماكن فيما بينها ثم لتبدأ الاقذام بقذف منيها في طيز رامز بالدور الاول يقذف بطيز رامز منيه الساخن و هو مهتاج على طيزه و رامز متلذذ بالقضبان ثم الثاني و الثالث الى السابع انتها الاقذام من نيك رامز لتصبح طيزه ممتلئه بالمنى و مفتوحه بشده من النيك و هو مرتخي و نائم لينظف الاقذام و يخيطون له ثياب جديده و يذهب ليرى اياد عاد الى طبيعته و كذالك الحطاب و يصبح صديق للاقذام و يذهب لهم كل فترا ليتمتع بقضبانهم و يتمتعون بطيزه ......

 

ندي هي امراءة يطول الكلام عن وصف الايام

ندي هي امراءة يطول الكلام عن وصف الايام معا لذلك سنرصد الاحداث في ٣ اجزاء
القصة حقيقية ومعي شخصيا من ٦ سنوات واعيش علي ذكراها
ندي امراءة تبلغ من عمرها الجميل ٣٣ عام في ذلك الوقت الذي ابلغ فيه ٢٣ عام من عمري تشبه في جسدها وشكلها الفنانه دلال عبد العزيز في شبابها تمتلك من الجمال والرقه قدر لا منتهي له وجسد مشدود تتمتع بمجرد النظر اليه فهي ايه في كل شئ
ولحظي الجميل في يوم من الايام جالس في ميكروباص ينقلني من مركز الي مركز اخر واذا بهي تركب بجواري واستاذنتي بالجلوس بجانب الشباك في الكنبه الثالثه من الخلف وقمت لها وجلست بجوارها حتي اكتمل تحميل الميكروباص وتبدا رحلتنا في التعرف فهي جالسه عينها علي وتبحث في هاتفها عن اي شئ تضيع فيه الوقت الذي يقارب الساعه وترصدني بعينها وانا جالس بجوارها وهي جالسه علي راحتها لدرجه تتلامس الاجساد وانا اموت من داخلي لاخماد هذا الوحش الذي استيقظ وانا استرق النظر لها ولهاتفها رايت اجمل صور لها وهي بملابسها بدون حجاب ولكن الملابس مثيره تصف جيدا كل شئ فتخيلت جسدها من هذه الصور

سكس حيوانات كلاب   -  سكس زوجين مع حيوان   -   سكس بنتين مع حصان   -   جنس نيك حيوانات
صدر مشدود وكبير حلمات منتصبه منتغخه فخاذ متوسطه مشدوده دون ترهلات تحب ان تضع يدك علي كل مللي في جسدها
وضعت يدي علي رجلي لكي اقربها من فخذها بعد ما اعجبت بهذه الصور وتلامست يدي بها وهي ثابته
ولاجل حظي وكانه يناديني لا تقلق سياتيك من سعادتك ما ترضي يقع هاتغها بجوار قدمي واقدمت علي ان اجلبه لها وقالت لي شكرا وتبادلنا الحديث عن الطريق والهاتف ونوعه وبكام وشكله جميل زيك وهكذا حتي تبادلنا الارقام وتحدثنا حتي وصلنا ولكن كانت يدي علي فخذها طول الطريق تتحسس حرارة ساخنه في انثي يبدو عليها شبق الجنس والاشتياق له

مترجم xnxx سكس نيك    -   سكس ساخن ساخن   -    فيديو نيك ساخن    -   فيديو سكس video sex
وحين وصلنا وقفنا تحدثنا وتبادلنا الارقام وهذا بدايه طريق اسيره مع انثي لا انسي ساعه معها حتي الان
وفي اليل تحادثنا في الهاتف لاعرف انها متزوجه ولكنها محرمه نفسها علي زوجها لمشاكل كبيره لم احب ان اتطرق لها وانها تبحث عن من تحبه ولكنها لا تستطيع الطلاق خوفا علي نفسية ابنتها التي تعشق ابيها وامها فكانت تعشق ابنتها وتخاف عليها كثيرا
واخبرتني انها تحب ان تعيش سن العشرينات لانها لم تجده مع زوجها وانني اعجبتها وتبادلنا كلامنا ساعات حتي قالت لي
اريد ان اخبرك انني في بدايه حبي لك واريد ان اجرب حضنك فمارسنا الجنس في الهاتف وويل لما حدث بيننا فهي انسانه رغبتها الجنسيه مكبوته حضنك حلو اووي خليني في حضنك وتيدلنا الحديث عن قبلات الشفايف والتحسيس علي الجسد واتخيل صورها امامي وحضر جسدها بجواري في عقلي اتحسس عليها واقبلها واعتصر شفاها وريقها واعصر ثدييها وامتلص من حلماتها حتي استطعت ان اجعلها تصرخ في هاتفها وارتعشت مما اثبتلي انها انسانه محرومه حقا وكررنا الحديث بعد راحه في كلام الحب والعشق ثم دخلنا اعماق الكلام الجنسي وان كسها ينتج عسل احب ان الحسه ينسال بين شفرات كس منتفخ وردي اللون محروم فاخرج انوثته وانها مشتاقه لان تعيش الاحساس باحضاني فاخذتها في تخيلات اوضاع متعدده

انام فوقها واحك زبي بين شفراتها تارة واخري ليداعب زنبورها حتي اكتشفت انها من صوت نفسها مستعده لفعل كل شئ واخبرتها ان تتخيل انني فوقها زبي بداخلها انيك برومانسيه وابلغتني انها وصعت اصبعها بداخل كسها لتعيش الاحساس وانا اقول لها ما تفعل وانا اعتصر زبي بيدي وهيجان ليس له مثيل حتي انزلت شهوتي وانزلت شهوتها واخبرتني انه يجب ان نتقابل سويا لتعيش حقيقة حضني واعيش معها اجمل لحظات واغلقنا الهاتف ونمت وانا لا اري ولا اتخيل غير ندي جميلة الجميلاتوللحديث بقيه ،،،،

 سكس حيوانات    -    سكس حيوانات     -     نيك حيوانات    -     عرب سكس    -     افلام نيك

فى البداية انا رجل عمرى ٣٦ سنة تزوجت منذ ١٠ سنوات زوجتى عادية جدا ومع مرور الايام بدات ازهق منها ده غير ان صاحبتها اللى هنسميها سعاد كنت هاموت عليها من يوم ماشوفتها جسم فاجر بزاز جميلة بياض عيون عايزة تتناك فيها شفايف هاموت واعصرها المهم طبعا انا كنت حاسس انها يجى منها وكنت متاكد ان ليها علاقات بس انا اخر واحد ينفع تعمل معاه علاقة عشان جوز صاحبتها فى يوم من الايام كنت بفتش فى الواتس بتاع مراتى من غير ماتعرف ولقيتهم بيتكلموا على واحد كانت سعاد تعرفه وهى متجوزة وبتحكى انها كانت مستعدة تسيب جوزها عشانه وانها بتموت فيه المهم انا حسيت فرصتى جاتنى لحد عندى انا اصلا كنت بفتش فى الواتس عشان صورها اللى بتاعتها لمراتى كنت بتخيلها واضرب عليها عشرة وانا مكدبتش خبر خدت نسخة من المحادثة وتانى يوم وانا عارف ان جوزها فى الشغل وهى لوحدها كلمتها ردت عليا وبعد السلامات والكلام ده قالتلى خير فى حاجة قولتلها بصراحة انا عرفت كل حاجة وقريت كلامك مع مراتى ومعايا نسخة من الكلام ده اتفرجت وخافت وقتلتلى انا مش على علاقة بيه والكلام ده زمان وبقت تدافع با اى كلام قولتلها بس جوزك مش عارف طبعا ولو عرف حاجة زى دى ماتتطلقى وممكن يقتلك وممكن وممكن والفضيحة قالتلى طيب وانت هاتقوله ليه قولتلها ممكن ماقولوش وامسح المحادثة كلها كمان قالتلى ياريت قولتلها بس بشرط تيجى تمسحينها انتى بنفسك عشان تصدقين قالتلى ازاى قولتلها مراتى بكرة رايحة عند امها تعالى وانتى تمسحينها ضحكت وقالتلى امسحها بس قولتلها انتى وذوقك بقى قالتلى وتوعدنى متعملش حاجة انا مش عايزها وامسحها وامشى عشان اطمنها قولتلها ماشى المهم مراتى مشيت وانا دخلت خدت دش ولبست شورت وتيسرت حمالات شوية والباب خبط فتحت لقتها زى القمر وعاملة ميكب ولابسة عباية دخلت قعدت قالتلى هات التليفون قولتلها فاصل و٥ دقايق يفتح وجبتلها عصير وانا بقدمه دقته عليه شوية ومديت ايدى امسح عند صدرها وهى اتكهربت وانا بلمس حتية ملبن قالتلى احمد لا قولتلها متخفيش وقعدت جنبها ومسكتها من رقبتها وخدتها فى بوسة طويلة نيك فى الاول كانت بتقاوم بسيط وبعدين بقت تطلع لسانها وتمص شفايفك وانا اعصر بزازها واقولها كنتى حلم حياتى انى امسكك ونزلت العباية لقيت تحتها احلى قميص نوم اسود على الركبة مفتوح من الصدر وهى بيضاء قمت شايلها مدخلها الاوضة ونمت عليها وابوس فيها وامسك بزازها وارضغهم وقلعت وقلعتها ملط ونمت فوقيها ابوس وادعك وهى نفسها تتناك دخلته فى احلى كس لمسه زبى ملبن ويجنن ونكتها وجبتهم برا ومصتلى وكانت احلى نيكة فى حياتى ومشيت ونسيت تمسح الرسالة ومستحيه تانى تمسحها

سكس ساخن    -   مترجم xnxx   -  فيديو سكس    -   فيديو نيك

التجربة المثيرة ولعبة القدر

ابطال القصة امل فى كلية وجهاد زميلتها فى الكلية
امل عندها ٢١ سنة وفى نفس السنة الى فيها جهاد
امل جسمها ملفوف كريفى بزازها كبيرة وطيزها مرفوعة ومشدودة كدة
وجهاد جسمها مظبوط بزازها اقل جسمها مش مليان طيزها اصغر من امل
تبدا الحكاية فى بيت امل يوم ما جات جهاد علشان يذاكرو سوا بس فى اليوم دة امل كانت يدوب الدورة راحت من عندها وجسمها سايح وكانت قاعدة تتفرج على سحاق على الشاشة وكان الفيلم واحدة زنجية جسمها مليان وماسكة واحدة رفيعة خالص بتلعب فى كسها وتدخل صباعها فى خرمها وامل طبعا استغلت ان مفيش حد فى البيت وعمالة تلعب من فوق البنطول وتحك فى كسها وحلمات بزازها اتنفخو كدة بس يا خسارة الحلو ميكملش تليفونها بيرن الو ايوة يا جهاد اية مالك يا امل صوتك مالو انا كويسة يا بنتى انتى فين انا فى الطريق اهو وجاية امل قامت بسرعة قفلت الشاشة ودخلت اخدت دش وجات جهاد وقعدو يذاكرو بس امل عاوزة تقول لجهاد روحى
جهاد يا امل انزلى هاتى لينا اى حاجة ناكلها من تحت
امل قالت ماشى
نزلت امل وجهاد فى البيت لوحدها قالت افتح الشاشة اتفرج على اى حاجة على ما امل تيجى جهاد فتحت الشاشة وكانت المفاجاه الزنجية حاطه صباعها فى طيز البت على الاخر والبت قالت اه جهاد جسمها اتنفض منها بقالها كتيرمسمعتش سكس ولا سحاق سمعت شوية فى الفيلم وبدا كسها يفتح ويقفل وينزل ويتبل وحلمات بزازها بدات تبان فى الوقت دة امل كانت جابت الحاجة وطلعت جهاد قفلت التليفزيون
امل اية يا بنتى ذكرتى اية لاحظت امل ان جهاد مش مظبوطة كدة قريت كلمتين كدة على الماشى
امل طيب انا جبت شبسى وحاجة ساقعة اهو تمام علشان متقوليش حرماكى من حاجة
فى الوقت دة جهاد طيب هقوم ادخل الحمام
امل اوك
جهاد ماشية مش قادرة وبتفكر فى الفيلم وكسها مبلول ومزنوقة دخلت الحمام قعدت تغسل وشها وتحط ميا ساقعة على كسها علشان يهدى
فى الوقت دة امل فى بالها البت دى مالها كدة اكيد فية حاجة بتفتح الشاشة ينهار اسود انا نسيت الفلاشة فى التليفزيون وبدات بقى اكيد جهاد فتحتو وعرفت كل حاجة
جهاد طلعت من الحمام قعدو يذاكرو وبعدين خلصو ومشيت جهاد
وامل فضلت تفكر شافت الفديو ولا لا
قالت لازم اعرف ولا شافتو يبقى لازم نعمل سوا يا اما بعد ما شفتو هتقطع علاقتى بيا

xlxx    -    xnnn    -    xxxn     -    xxnx     -    xnnx   
تانى يوم امل قابلت جهاد فى الكلية سملو على بعض عادى واتفقت معاها على يوم الاربع معندهومش كلية انها تيجى تذاكر معاها فى البيت وهيا عارفة ان مفيش حد فى البيت اليوم دة جات جهاد وامل قالت ليها يلا نذاكر وبعدها بشوية امل لجهاد قالت ليها هنزل اجيب حاجات والبيت بيتك يا حبيبتى والمرة دى متعمدة تسيب الفلاشة فى التليفزيون وفتحت الباب ووقفت على السلم كدة لقت جهاد اتاكدت ان امل نزلت ودخلت فتحت التليفزيون ولقيت فيلم سحاق اجمد عن اتنين اصحاب وواحدة مخنوقة وقعدو يبوسو فى بعض وجهاد تعض على شفايفها وبيقلعو بعض واحدة واحدة وايديهم بتحسس على كل حتة فى جسم بعض بحنية وحب ولازقين فى بعض اوى وحضنين بعض جامد وقلعلو لبعض الهدوم وفضلو بالاندر وفضلو يحكو فى كساس بعض وجهاد بتحط ايدها على كسها وتدعكو جامد هنا امل مراقبة جهاد من ورا الباب والفيلم شغال البنتين عمالين يحكو فى بعض لغاية ما كل اندر اتبل منها ساعتها امل وجهاد كانو سخنو اوى

xmxx   -    xxnxx    -  xnxxx    -  video sex   -  xxx 
امل من ورا الباب كانت كل شوية تقلع حاجة لغاية ما بقت بالاندر والبرا وقالت دة انتى حالك اصعب من حالى متيجى نجرب يا جهاد جهاد وشها احمر ان امل شافتها وانها كانت اندمجت اوى وجسها سخن ومترددة امل لزقا فيها وبستها على طول وجهاد من كتر هيجانها سخنت فضلت تبوس فى جهاد ومن شده هيجانهم بيعضو فى شفايف بعض اوى وامل مندمجة مع جهاد اوى وجهاد بتضرب امل على طيزها وبتقولها كل دى طيز وامل نيمت جهاد على السرير ونامت فوقها وفضلت تلحس وتمص فى شفايفها وتنزل على رقبتها وايدها بتقفش فى بزازها الصغيرة دى لغاية منزلت على كسها دخلت ايدها فى البنطلون وفضلت تلعب فى زنبورها الى مبلول خالص والوضع اتقلب جهاد زقت امل وبقت جهاد فوقها حضنتها اووى امل براحة ابت
جهاد هيهههى بضحة مايصة مفيش بالراحة امل وانا الى كنتى فكراكى مؤدبة جهاد قلعت بقت بالبرا والاندر وامل نايمة على ضهرها وجهاد قاعدة على فخاد امل الكبيرة
وحضنت جهاد امل اوووى وحلت ليها البرا من ضهرها وبتبوس فيها بوس بيوجع وامل مش قادرة تاخد نفسها امل لجهاد يااا بت
جهاد هشششش دة احنا لسة بنبوس اهدى
ومكملة بوس ونازلة عض ومص لغاية موصلت لبزاز امل وقلعتها السنتيانة وجهاد لقت الحلمة بتاعة امل واقفة كدة بستها كدة وعضتها امل بصوت فية صرخة اةةةة
وقالت يا متناكة بالراحة كل دة وجهاد باحب العنف وامل واصلة لاحساس عمرها موصلت لية قبل كدة جهاد بتمص فى بزاز امل وراحت على البز التانى وعضتو بسنانها
امل بصرخة اةةةةةة هتكشفينا يا لبوة

xncc    -     xnxc     -      xxxxx   -     xxnc 
نعمل وضع 69 يلا والاتنين لسانهم على زتبور بعض بيشفطو ويلحسوة وعمالين يلحسو واهات اةةةةة
وجهاد ترد عليها بصوت رايح اييييي
الاتين عاوزين يتناكو بس مش عاوزين يتفتحو
جهاد عندك خيار يا امل
امل نعم ياختى لغاية هنا وكفاية
جهاد يا بت يا هبلة هاتى بس خيارة وتكون صغيرة بس طويلة
امل دخلت المطبخ وجات قالت مفيش
جهاد خسارة
امل بتبص حوليها لقت لقت قلم قالت لجهاد متيجى نجرب القلم دة جهاد بتحب العنف ومالو
جهاد فنست ورفعت طيزها وقالت لامل حطى ملين على خرمى ودخلى لما اقولك
جهاد فضلت تلمس خرمها مولع بس ضيق
وقالت لامل دخلى امل بدات تدخل القلم
دخل جزء منو وجهاد بتتقطع من الوجع ايييييييييي
جهاد احساس جامد
شجعت امل
امل لجهاد حطيلى انا كمان قلمى

ءىءء    -  افلام سكس      -  سكس
جهاد لفى يا لبوة وجهاد هنا دهنت خرم امل مش كتير علشان عاوزة توجعها وفى نفس الوقت تحببها دخلت جزء بسيط من القلم
وامل لا يلهوى اةةةةة طيزى
فضلو كدة لحد مخلاص بقو هادين
جهاد طلعت القلم وغسلتو وطبعا قلمها واخدت الحاجة انا همشى بقى وامل ينهار ابيض الساعة ٢ زمان البيت كلو جاى الحق اخد دش

فيديو سكس  -   نيك    -   جنس   -  مترجم xnxx 

حكايتى مع ام فارق والسحاق

انا اسمى ندى عندى 30 سنه متزوجه ووطبعا بحب السحاق لدرجه تفوق الوصف من لذة وشعور بنشوى جميله

واول مرة مارست فيها السحاق كان مع ام فاروق جارتى هى ست جميله تمتع بجسم وقوام ممشوق وكل حته بجسمها

لها مميزات خاصه ست زى متقولو فرسه زى الكتاب مقال بيضاء تتمتع بموخرة جميله مرفوعه

وبزازها دى زى لهطه القشطه متوسط ولا كبير ولا صغير وحلمات زى حبه الفروله بلونها وحجم العنبه

وكانت تمتلك سوى جامدة وكسها سمين ابيض مكتظ باللحم مرسوم مفهوش غلطه وكانت تمتك شجيرات خفيفه

وكان بظرها ملى وشفاتين غلاظ يتوسطهم اللةن الاحمر وتمتلك فخاد ملفوفه جميله

وكانت تمتلك زوجين من الازراع سبحان من ابدع وعيونها عسلى فاتح تميل للخضر

وشعرها كان مثل الحرير الناعم


طبعا ام فاروق جارتى كنت شقتها بجانب شقتنا وكنت على علاقه جيدة بها وكنا اصحاب نتاول ونشارك العمل بالبيت بكل حب


وكنت دائما احكى لها ادق الاسرار والخفايا واندمجت معاها بصدقه قويه

وفى من الايام كان زوجها مسافر وكان حيغيب عن البيت يومين او اكتر

وكانت صديقه حميمه لوالدتى طلبت من امى ان انس وحدتها فى غياب زوجها وعرضت امى الامر لابى على ان اقضى الليله معاها

xlxx    -    xnnn    -    xxxn     -    xxnx     -    xnnx   


ووافق ابى على طلب امى ورحبت بى اشد الترحيب

وقدمت لى مشروبات فاخرة من العصير الطبيعى


وفضلت تحكى لى عن غربتها فى بيتها ونمنا سويا على فراشها وظلت تتحدت معى بكل جراءة

والحت على ان اخلع ثيابى واظل بملابس النوم الشفافه

وكانت عينها لا تقع من على جسدى العارى وظلت تحكى عن مفاتن جسدى وتغازل فى كرجل يشتهى امراة

وبالحديث معاها حسست بالامان لانها كانت خفيفه الظل مرحه تحب الضحك الكثير وفضلت تغازل بجسدى

ام فاروف: ايه يابت يا ندى دة يخربيت جسمك انا لو راجل مش حسيبك ايه يا مزة الحلاوة والطعامه

دى وتقرب من لحمى وتقبلنى بشفتيها الساخنه **** يخرب بيتك بوقك بيزل عسل هاتى وحدة كمان

وفضلت تمص شفتاى وكنت فى بدايتى لا اعلم عن الجنس سوى كلام عابر

وفضلت تمص شفايفى وكنت متقبله الامر ويحلو لى لانى لم اجرب الجنس ولا اعلم عنه اى شى

فوجدت ان الامر ممتع ويشعل من سخونه جسدى وكانتتقبلنى وتمصى شفايفى وانا غبت عن وعى ولم اجد سبيل سوى الاستسلام لام فاروق

ووحست بديها تلعب بكسى الهايج وكان بمثانه البلسم على الجراح العليل وحسيت باحساس

يفووق الخيال وكنت مش حاسه باى شى سوى المتعه ووغيابى عن الواقع ودخولى عالم الجنس والسحاق فكانت

ايديها تخترق كسى بالكامل وحسيت برعشتى لاول مرة وكنت فى قمه الهياج من فرك ودعك ام فاروق لجسدى

المتعطش لسحر السحاق التى القت بيه على جسدى ليصبح مشتعل وفى قمه الهيجان والنشوة

وحسيت بشى يمسك جسدى بالكامل ويهز كيانى ويرجرج بى وكان شعور رائع

الا هو رعشتى الاولى على يدى محبوبتى الساخنه ام فاروق

xmxx   -    xxnxx    -  xnxxx    -  video sex   -  xxx 

 

وبعد مستمتعت بيدها التى يشع السحلر منهم ويمران على جسدى كماس خفيق

حسيت بلسانها يمص شفراتى وبظرى ووكان بمثانه الاستجواذ كليا على جسدى وبمثانه شلل تام فلم اقوى

على مجرات اسلحتها الفتاكه اللتى اخضعت جسدى لها بالكامل واعلن عن حالات الاستسلام لام فارق فلقد اشعلت \

نيران احاطت بكل جسدى ولم اعد اقوى على مجراة اسلحتها اللذيذة التى رفعت بى الى اعلى درجات النشوة

الجنسيه وفضلت اقاوم على ان اجمع قواى ولم استطع فكان الامر ممتع للغايه جدااا

وفضلت تمص باطراف لسانها التى يصب على جسدى الدافى نيران تشعل شهواتى اكتر ووصلت معاها لاعلى درجات ا

السحاق وبعض طقوس طويله وكنت قد اغرقت كسى بمياة كثير وكانت محبوبتى ام فاروق تشرب منها باستمتاع

وتظل تزيد من اشتعال جسدى حرارة حسيت معاها انى امتلك شى كان ينقصنى وحسستنى بميولى السحاقيه

وزاد الامر حبا على حب لتكرار تلك العادة التى اصبحت اكثر من الادمان فكان جسدى يهتز بالكامل ويخضع تحت

سخونه وحلاوة طريقه تعملها مع جسدى فاصبح جسدى لايكاد ان ينازل عن لمستها وبارعه تعملها فى فنون جنس السحاق

وبعد فترة كبيرة حسيت بيها بالمتعه

xncc    -     xnxc     -      xxxxx   -     xxnc 

 

ام فاروق: يالا يا مزتى عايزاكى تعملى باظبط زى معملت معاكى انتى مش اتمتعتى انا كسى كمان محتاج سحرك وورينا شطرتك ياموزتى

انا : حاضر يا حبيتى بس انا حتعامل معاكى وحجتهد انى امتعك زى ما متعتينى بس مش حكون زى السحر بتاعك

ام فاروق :وحدة وحدة يا حبيتى وانا حقولك تعملى ايه وتعملى زى مبقولك وبكرة تتعودى وتسحرك

حيكون اقوى يا حبيبتى بس اسمعى اللى بقولك عليه ووحدة وحدة حتتعلمى

يابت بت انتى جسمك فرن انا اتمتعت بالمص واللمس وبشرتك ناعمه هيجتنى وزى مكونتى مستمتعه انا كمان

زيك واكتر وجيه دورك تطلعى النار اللى جسمك ولعها فيا

انا : اوكى يا حبيبتى ورفعت رجليها وطلبت منى الحسلها كسها وطوكان هى كمان كسها غرقان بمياة شهواتها

الظاهر نزلت وهى بتفرك بجسمى المهم كنت بعمل معها ولحست كسها ودخلت صباعى فى فتحه مهبلها وانا بلحس

لها كسها وكانت بتهرخ باهات بتهيجتنى وولعت فى ساير جسمى ****ب

وهى وانا بلحس ومدخله صباعى ااااااااااااااااااااااوة اووووووووووووووووف احححححححححححح

اوةةةةةةةةةةةة اوف الحسى كسى هايج اة كمان ياندى اووووووووووووف عايز اتكهرب زى مكهربت جسمك وكسك ياموزتى


ااااااااااااااااااااااااااااااااى كمان يا ندى اووووووووووووووووووف احححححححححححححححح دخلى صبعك اكتر ونزلت لتانى مرة شهواتها وفضلت اشرب وكنت مستمتعه

وكانت اول مرة اشوف واجرب السحاق ولقيت نفسى هايجه على جسمها اللى زى لقطه القشطه

وامسك طيزها الكبير وانا بلحسلها وهى اووووووووووووووف بالراحه انت ى تعبتينى امال لو بتعرفى كنتى عملتى

معايا ايه محتاجه امسكى بزازى اوووووووووووووووف كمان ياندى اى مصى حلماتى اووووووووووووووة

كمان مصى اكتر اى اوووووووووة انا شرموطتك دخلى ضباعك وكان جسمها مشتعل

وعملنا وضعيه 96 وتمصى وامصلها وكانت حريصه انها تبعد عن فتحه المهبل بتاعى عشان العذوريه

وكنا بنطلع اهات مزدوجه من نار الشهوة اااااااااااااااااااااااة اووووووووووووووووف اح

ااااااااااااااااااااااى وفضلنا نتبادل اللحس والتحسيس

وراحت جبت خيار من التلاجه بتاعتها وفصلت ادخل الخيارة وكسها كان بالع كل اجزاء الخيارة وكانت

ام فاروق عرقانه وانا كمان وفضلت ادخل واطلع الخيارة وفى وكنت بوضع عكسى انا بدخل بكسها وهى تهيجنى بلحسها

  افلام سكس   -    بورن    -  سكس

 

وتوحوح اااااااااااااااااااااااااة ااااااااااااااااوة اووووووووووووووووووووووف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااح

وفضلت العب بكسها ونزلت وانا نزلت على لسانها وشربت مياتها ونضفت كسها من المياة اللى احلى من العسل

وهى كمان نضفت كسى وبعد متعه لا توصف وحلاوة فوق الوصف والخيال

ارتميت بحصنها ونمنا عريا للصباح وفمنا دخلنا الحمام وكانت بتلعب فيا تحت الشاور

وانا بلعب بجسمها الجميل وبعد متمتعنا فى الحمام لبسنا هدومنا

عشان تحضرلى احلى فطار وكنت باكلها وهى بتاكلنى وكنا بمنتهى السعادة

موسبتها ورجعت البيت سعدت ماما بالغسيل وشغل البيت

وكان بابا جيه وكنا حضرنا الاكل وقعدنا اتغدينا ورجعت شلت الاكل وغسلت الاطباق ورتبت البيت

واتفرجت على كام مسلسل مع ماما ودخلت نمت باوضتلى

وطبعا انا مش جايلى نوم وافتكرت السحاق اللذيذ مع ام فاروق ونزلت الاندر بتاعى وفضلت ادعك بكسى وزنبورى

وبفتكر هيجانى مع موزتى ام فاروق ونزلت اكتر من مرة شهواتى على الاحدات الساخنه

ومرة تانبه وتالته اتكر موضوعى مع ام فاروق

وفى يوم وانا بتسحاق معاها لقيت جوزها دخل علينا وفضل ساكت متكلمش وكنت مرعوبه ولبست هدومى

ومسكنى من شعرى وضربنى بالقلم على وشى وشتمنى ياشرموطه يا ضايعه امشى اطلعى برة

وجريت على شقتنا وكنت خايفه من الفضايح

ودماغى فضلت تودى وتجيب ووعينى على الباب واى حد يخبط علينا قلبى يقع من الخوف

افتكر محمد جوزها جاى يشتكى لبابا وكنت منهارة وعدى يومين ومفيش اى حاجه حصلت

وبدات اطمن 25 *فى الميه والخوف قل من جوايا

وبعد مرور اسبوع حصلت مفاجاءة مكنتش متوقعاها

لفيت ام فاروق عندنا فعدة مع ماما وبتضحك وانا كنت باوضتى ودخلت سلمت عليا وتبوص فيا وبكدة الرهبه ضاعت منى

وطمنتنى ان جوزها بيحبها ومش ممكن يفضحهاولا يفضحنى

بس طلبت منى طلب غريب عايزنى اروحلها شقتها بكرة وضرورى

وفى اليوم التالى روحتلها زى مطلبت منى ودخلت وكانت المفاجاءة

ان جوزها موجود وسلم عليا واعتذرلى وقالى ان بيحب مراته حب جنون ولا يمكن حد يعرف باللى حصل

واقسم ان مافى مخلوق حيعرف وطلب منى انى اكمل معاها السحاق اللى بداناة سوا

ومكان على الا اكون مطيعه خوفا من انو يعمل اى حاجه او يعرف حد

وقالى انو حيكون موجود معانا وانا بتعامل مع مراتو ومكان عليا جواب غير اوافق طبعا

ودخلنا وضه النو وكانت ام فاروق لابسه طفك اسود سنتيان واندر وشرباب مخروم مبين لحم فخدها

ونامت ام فاروق على طرف السرير رفعت رجليها وانا بمص كسها ومدخله صباعى بفتحه مهبلها

وبلحس بظرها وحوالين شفراتها وكسها بالكامل

وهى ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوف ااااااااااااااااااااااااوة وفضلت الحس كسها

وهى فى حاله هيجان واستسلام تام وصوتها عالى

ااااااااااااااااااااااة اووووووووووووووووووووى اوووووووووووووووف احححححححححححح

وبضرب عينى وجوزها مطلع زبرو بيلعب بيه

وكان زبرو تخين وقصير بتاع 12 سم وعمال بيفرك فيه

وطبعا ام فاروق فضلت تلحسى وانا هيجانه عليها وعلى جوزها

وفضلت اتنطط من نار اشهوة

وفجاة حسيت بايد بتلعب بطيزى وحسيت وكانى مسكت فرد كهربا وكنت خايفه لقيت جوزها بيلهب بطيزى

وبيوسع بخرم طيزى يدخل صباع ولمايرتاح دخل اتنين وكان معاه كريم مخدر دهن خرم طيزى وفضل يوسع بيه

وحسيت بزبرو دخل طيزى وكنت بصرخ من نار الوجع بطيزى وانا بلحس للشرموطه مراتو

وفضل ينيك طيزى وانا عمال الحس ومكنش قادرة من نار ودخول زبرة وبالرغم من انى كنت تعبانه

كنت متمتعه متعه خفيفه بس الوجع كان زايد وقالى متخافيش دى اول مرة وبعد كدة حتتعودى

وخلص ابو فاروق نيكه بطيزى ونزل لبنه السخن جو طيزى وكنت بتوجع من نار الالم

وركنت على السرير تعبانه من فشخ ابو فاروق لطيزى

وروحت البيت قعدت بمياه سخنه وطبعا الوجع راح بعد يومين بدا يفل

وروحت بعدة كدة ملرتين وكنا بنمارس الجنس الثلاثى وكنت متمتعه بام فاروق وونيك ابو فاروق بطيزى

وطلبت منه انو ينك مراته قدامى كان بينكها وانا الحس كسها شويه

وامص زبرو لغايه منزل لبنو بكسها

وطبعا فضلت معاهم لعايه متجوزت وانتقلت لمحافظه تانيه وحايا بمارس الجنس

مع جوزى بشكل طبيعى بس مش قادرة انسى حلاوة ولا طعم جسم ام فاروف

ودى كانت قصتى مع احلى واجمل ست مارسنا السحاق سوايا وكتير بفتكر الايام الجميله اللى جمعتنا سوا

تحياتى لكم واتمنى تكونو استمتعتم بالقراءة

جاسر وقريبا بقصه اخرى قصيرة بقسم الواط وامثليه
دمتم بخير

فيديو سكس  -   نيك    -   جنس   -  مترجم xnxx

حكايتى مع ام فارق والسحاق

انا اسمى ندى عندى 30 سنه متزوجه ووطبعا بحب السحاق لدرجه تفوق الوصف من لذة وشعور بنشوى جميله

واول مرة مارست فيها السحاق كان مع ام فاروق جارتى هى ست جميله تمتع بجسم وقوام ممشوق وكل حته بجسمها

لها مميزات خاصه ست زى متقولو فرسه زى الكتاب مقال بيضاء تتمتع بموخرة جميله مرفوعه

وبزازها دى زى لهطه القشطه متوسط ولا كبير ولا صغير وحلمات زى حبه الفروله بلونها وحجم العنبه

وكانت تمتلك سوى جامدة وكسها سمين ابيض مكتظ باللحم مرسوم مفهوش غلطه وكانت تمتك شجيرات خفيفه

وكان بظرها ملى وشفاتين غلاظ يتوسطهم اللةن الاحمر وتمتلك فخاد ملفوفه جميله

وكانت تمتلك زوجين من الازراع سبحان من ابدع وعيونها عسلى فاتح تميل للخضر

وشعرها كان مثل الحرير الناعم


طبعا ام فاروق جارتى كنت شقتها بجانب شقتنا وكنت على علاقه جيدة بها وكنا اصحاب نتاول ونشارك العمل بالبيت بكل حب


وكنت دائما احكى لها ادق الاسرار والخفايا واندمجت معاها بصدقه قويه

وفى من الايام كان زوجها مسافر وكان حيغيب عن البيت يومين او اكتر

وكانت صديقه حميمه لوالدتى طلبت من امى ان انس وحدتها فى غياب زوجها وعرضت امى الامر لابى على ان اقضى الليله معاها

xlxx    -    xnnn    -    xxxn     -    xxnx     -    xnnx   


ووافق ابى على طلب امى ورحبت بى اشد الترحيب

وقدمت لى مشروبات فاخرة من العصير الطبيعى


وفضلت تحكى لى عن غربتها فى بيتها ونمنا سويا على فراشها وظلت تتحدت معى بكل جراءة

والحت على ان اخلع ثيابى واظل بملابس النوم الشفافه

وكانت عينها لا تقع من على جسدى العارى وظلت تحكى عن مفاتن جسدى وتغازل فى كرجل يشتهى امراة

وبالحديث معاها حسست بالامان لانها كانت خفيفه الظل مرحه تحب الضحك الكثير وفضلت تغازل بجسدى

ام فاروف: ايه يابت يا ندى دة يخربيت جسمك انا لو راجل مش حسيبك ايه يا مزة الحلاوة والطعامه

دى وتقرب من لحمى وتقبلنى بشفتيها الساخنه **** يخرب بيتك بوقك بيزل عسل هاتى وحدة كمان

وفضلت تمص شفتاى وكنت فى بدايتى لا اعلم عن الجنس سوى كلام عابر

وفضلت تمص شفايفى وكنت متقبله الامر ويحلو لى لانى لم اجرب الجنس ولا اعلم عنه اى شى

فوجدت ان الامر ممتع ويشعل من سخونه جسدى وكانتتقبلنى وتمصى شفايفى وانا غبت عن وعى ولم اجد سبيل سوى الاستسلام لام فاروق

ووحست بديها تلعب بكسى الهايج وكان بمثانه البلسم على الجراح العليل وحسيت باحساس

يفووق الخيال وكنت مش حاسه باى شى سوى المتعه ووغيابى عن الواقع ودخولى عالم الجنس والسحاق فكانت

ايديها تخترق كسى بالكامل وحسيت برعشتى لاول مرة وكنت فى قمه الهياج من فرك ودعك ام فاروق لجسدى

المتعطش لسحر السحاق التى القت بيه على جسدى ليصبح مشتعل وفى قمه الهيجان والنشوة

وحسيت بشى يمسك جسدى بالكامل ويهز كيانى ويرجرج بى وكان شعور رائع

الا هو رعشتى الاولى على يدى محبوبتى الساخنه ام فاروق

xmxx   -    xxnxx    -  xnxxx    -  video sex   -  xxx 

 

وبعد مستمتعت بيدها التى يشع السحلر منهم ويمران على جسدى كماس خفيق

حسيت بلسانها يمص شفراتى وبظرى ووكان بمثانه الاستجواذ كليا على جسدى وبمثانه شلل تام فلم اقوى

على مجرات اسلحتها الفتاكه اللتى اخضعت جسدى لها بالكامل واعلن عن حالات الاستسلام لام فارق فلقد اشعلت \

نيران احاطت بكل جسدى ولم اعد اقوى على مجراة اسلحتها اللذيذة التى رفعت بى الى اعلى درجات النشوة

الجنسيه وفضلت اقاوم على ان اجمع قواى ولم استطع فكان الامر ممتع للغايه جدااا

وفضلت تمص باطراف لسانها التى يصب على جسدى الدافى نيران تشعل شهواتى اكتر ووصلت معاها لاعلى درجات ا

السحاق وبعض طقوس طويله وكنت قد اغرقت كسى بمياة كثير وكانت محبوبتى ام فاروق تشرب منها باستمتاع

وتظل تزيد من اشتعال جسدى حرارة حسيت معاها انى امتلك شى كان ينقصنى وحسستنى بميولى السحاقيه

وزاد الامر حبا على حب لتكرار تلك العادة التى اصبحت اكثر من الادمان فكان جسدى يهتز بالكامل ويخضع تحت

سخونه وحلاوة طريقه تعملها مع جسدى فاصبح جسدى لايكاد ان ينازل عن لمستها وبارعه تعملها فى فنون جنس السحاق

وبعد فترة كبيرة حسيت بيها بالمتعه

xncc    -     xnxc     -      xxxxx   -     xxnc 

 

ام فاروق: يالا يا مزتى عايزاكى تعملى باظبط زى معملت معاكى انتى مش اتمتعتى انا كسى كمان محتاج سحرك وورينا شطرتك ياموزتى

انا : حاضر يا حبيتى بس انا حتعامل معاكى وحجتهد انى امتعك زى ما متعتينى بس مش حكون زى السحر بتاعك

ام فاروق :وحدة وحدة يا حبيتى وانا حقولك تعملى ايه وتعملى زى مبقولك وبكرة تتعودى وتسحرك

حيكون اقوى يا حبيبتى بس اسمعى اللى بقولك عليه ووحدة وحدة حتتعلمى

يابت بت انتى جسمك فرن انا اتمتعت بالمص واللمس وبشرتك ناعمه هيجتنى وزى مكونتى مستمتعه انا كمان

زيك واكتر وجيه دورك تطلعى النار اللى جسمك ولعها فيا

انا : اوكى يا حبيبتى ورفعت رجليها وطلبت منى الحسلها كسها وطوكان هى كمان كسها غرقان بمياة شهواتها

الظاهر نزلت وهى بتفرك بجسمى المهم كنت بعمل معها ولحست كسها ودخلت صباعى فى فتحه مهبلها وانا بلحس

لها كسها وكانت بتهرخ باهات بتهيجتنى وولعت فى ساير جسمى ****ب

وهى وانا بلحس ومدخله صباعى ااااااااااااااااااااااوة اووووووووووووووووف احححححححححححح

اوةةةةةةةةةةةة اوف الحسى كسى هايج اة كمان ياندى اووووووووووووف عايز اتكهرب زى مكهربت جسمك وكسك ياموزتى


ااااااااااااااااااااااااااااااااى كمان يا ندى اووووووووووووووووووف احححححححححححححححح دخلى صبعك اكتر ونزلت لتانى مرة شهواتها وفضلت اشرب وكنت مستمتعه

وكانت اول مرة اشوف واجرب السحاق ولقيت نفسى هايجه على جسمها اللى زى لقطه القشطه

وامسك طيزها الكبير وانا بلحسلها وهى اووووووووووووووف بالراحه انت ى تعبتينى امال لو بتعرفى كنتى عملتى

معايا ايه محتاجه امسكى بزازى اوووووووووووووووف كمان ياندى اى مصى حلماتى اووووووووووووووة

كمان مصى اكتر اى اوووووووووة انا شرموطتك دخلى ضباعك وكان جسمها مشتعل

وعملنا وضعيه 96 وتمصى وامصلها وكانت حريصه انها تبعد عن فتحه المهبل بتاعى عشان العذوريه

وكنا بنطلع اهات مزدوجه من نار الشهوة اااااااااااااااااااااااة اووووووووووووووووف اح

ااااااااااااااااااااااى وفضلنا نتبادل اللحس والتحسيس

وراحت جبت خيار من التلاجه بتاعتها وفصلت ادخل الخيارة وكسها كان بالع كل اجزاء الخيارة وكانت

ام فاروق عرقانه وانا كمان وفضلت ادخل واطلع الخيارة وفى وكنت بوضع عكسى انا بدخل بكسها وهى تهيجنى بلحسها

  افلام سكس   -    بورن    -  سكس

 

وتوحوح اااااااااااااااااااااااااة ااااااااااااااااوة اووووووووووووووووووووووف ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااح

وفضلت العب بكسها ونزلت وانا نزلت على لسانها وشربت مياتها ونضفت كسها من المياة اللى احلى من العسل

وهى كمان نضفت كسى وبعد متعه لا توصف وحلاوة فوق الوصف والخيال

ارتميت بحصنها ونمنا عريا للصباح وفمنا دخلنا الحمام وكانت بتلعب فيا تحت الشاور

وانا بلعب بجسمها الجميل وبعد متمتعنا فى الحمام لبسنا هدومنا

عشان تحضرلى احلى فطار وكنت باكلها وهى بتاكلنى وكنا بمنتهى السعادة

موسبتها ورجعت البيت سعدت ماما بالغسيل وشغل البيت

وكان بابا جيه وكنا حضرنا الاكل وقعدنا اتغدينا ورجعت شلت الاكل وغسلت الاطباق ورتبت البيت

واتفرجت على كام مسلسل مع ماما ودخلت نمت باوضتلى

وطبعا انا مش جايلى نوم وافتكرت السحاق اللذيذ مع ام فاروق ونزلت الاندر بتاعى وفضلت ادعك بكسى وزنبورى

وبفتكر هيجانى مع موزتى ام فاروق ونزلت اكتر من مرة شهواتى على الاحدات الساخنه

ومرة تانبه وتالته اتكر موضوعى مع ام فاروق

وفى يوم وانا بتسحاق معاها لقيت جوزها دخل علينا وفضل ساكت متكلمش وكنت مرعوبه ولبست هدومى

ومسكنى من شعرى وضربنى بالقلم على وشى وشتمنى ياشرموطه يا ضايعه امشى اطلعى برة

وجريت على شقتنا وكنت خايفه من الفضايح

ودماغى فضلت تودى وتجيب ووعينى على الباب واى حد يخبط علينا قلبى يقع من الخوف

افتكر محمد جوزها جاى يشتكى لبابا وكنت منهارة وعدى يومين ومفيش اى حاجه حصلت

وبدات اطمن 25 *فى الميه والخوف قل من جوايا

وبعد مرور اسبوع حصلت مفاجاءة مكنتش متوقعاها

لفيت ام فاروق عندنا فعدة مع ماما وبتضحك وانا كنت باوضتى ودخلت سلمت عليا وتبوص فيا وبكدة الرهبه ضاعت منى

وطمنتنى ان جوزها بيحبها ومش ممكن يفضحهاولا يفضحنى

بس طلبت منى طلب غريب عايزنى اروحلها شقتها بكرة وضرورى

وفى اليوم التالى روحتلها زى مطلبت منى ودخلت وكانت المفاجاءة

ان جوزها موجود وسلم عليا واعتذرلى وقالى ان بيحب مراته حب جنون ولا يمكن حد يعرف باللى حصل

واقسم ان مافى مخلوق حيعرف وطلب منى انى اكمل معاها السحاق اللى بداناة سوا

ومكان على الا اكون مطيعه خوفا من انو يعمل اى حاجه او يعرف حد

وقالى انو حيكون موجود معانا وانا بتعامل مع مراتو ومكان عليا جواب غير اوافق طبعا

ودخلنا وضه النو وكانت ام فاروق لابسه طفك اسود سنتيان واندر وشرباب مخروم مبين لحم فخدها

ونامت ام فاروق على طرف السرير رفعت رجليها وانا بمص كسها ومدخله صباعى بفتحه مهبلها

وبلحس بظرها وحوالين شفراتها وكسها بالكامل

وهى ااااااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اوف ااااااااااااااااااااااااوة وفضلت الحس كسها

وهى فى حاله هيجان واستسلام تام وصوتها عالى

ااااااااااااااااااااااة اووووووووووووووووووووى اوووووووووووووووف احححححححححححح

وبضرب عينى وجوزها مطلع زبرو بيلعب بيه

وكان زبرو تخين وقصير بتاع 12 سم وعمال بيفرك فيه

وطبعا ام فاروق فضلت تلحسى وانا هيجانه عليها وعلى جوزها

وفضلت اتنطط من نار اشهوة

وفجاة حسيت بايد بتلعب بطيزى وحسيت وكانى مسكت فرد كهربا وكنت خايفه لقيت جوزها بيلهب بطيزى

وبيوسع بخرم طيزى يدخل صباع ولمايرتاح دخل اتنين وكان معاه كريم مخدر دهن خرم طيزى وفضل يوسع بيه

وحسيت بزبرو دخل طيزى وكنت بصرخ من نار الوجع بطيزى وانا بلحس للشرموطه مراتو

وفضل ينيك طيزى وانا عمال الحس ومكنش قادرة من نار ودخول زبرة وبالرغم من انى كنت تعبانه

كنت متمتعه متعه خفيفه بس الوجع كان زايد وقالى متخافيش دى اول مرة وبعد كدة حتتعودى

وخلص ابو فاروق نيكه بطيزى ونزل لبنه السخن جو طيزى وكنت بتوجع من نار الالم

وركنت على السرير تعبانه من فشخ ابو فاروق لطيزى

وروحت البيت قعدت بمياه سخنه وطبعا الوجع راح بعد يومين بدا يفل

وروحت بعدة كدة ملرتين وكنا بنمارس الجنس الثلاثى وكنت متمتعه بام فاروق وونيك ابو فاروق بطيزى

وطلبت منه انو ينك مراته قدامى كان بينكها وانا الحس كسها شويه

وامص زبرو لغايه منزل لبنو بكسها

وطبعا فضلت معاهم لعايه متجوزت وانتقلت لمحافظه تانيه وحايا بمارس الجنس

مع جوزى بشكل طبيعى بس مش قادرة انسى حلاوة ولا طعم جسم ام فاروف

ودى كانت قصتى مع احلى واجمل ست مارسنا السحاق سوايا وكتير بفتكر الايام الجميله اللى جمعتنا سوا

تحياتى لكم واتمنى تكونو استمتعتم بالقراءة

جاسر وقريبا بقصه اخرى قصيرة بقسم الواط وامثليه
دمتم بخير

فيديو سكس  -   نيك    -   جنس   -  مترجم xnxx